toetsenbord doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
hallo ik heb een probleem, ik denk dAt het AAN het toetsenbord licht maar hij typt van zelf soms grote letters en als ik shift klik krijgt ik een A en Als ik taB klik gAaT de pc op stANd-by nu typt ie ook af en toe met grote A zoALs je ziet en als ik z typ krijg ik op me beeld bij internet fAvorieten weet iemAnd hier een oplossing voor wAnt dit is niet zo fijn.

aLle hulp is welkom bedankt en groetjes :thumb:

mAAr ik zie dat er andere ook zo een beetje het zelfde probleem hebben en die moeten dAN naAr configurAtie scherm gaaN en daN landinstellingen ofso iets maAr dat snap ik niet echt

niet moeilijk

1) ga naar configuratiescherm
2) klik op toetsenbord of keyboard
3) dan ga je naar tabblad: hardware, daar klik je op properties of eigenschappen
4) daar in dat venster klik je op het tabblad: driver, en daar kan je kiezen voor : Update driver

greetz

niet moeilijk

1) ga naar configuratiescherm
2) klik op toetsenbord of keyboard
3) dan ga je naar tabblad: hardware, daar klik je op properties of eigenschappen
4) daar in dat venster klik je op het tabblad: driver, en daar kan je kiezen voor : Update driver

greetz

ik zAL het proberen

ik snaP het niet echt mAar vaN dAt tAblad snAp ik niet er staaT dit appArAat werkt correct das ook wel rAAr Als de toetsenbord zo doet

mAAr ik zag bij een Andere vrAAg iemAnd die hAd ook zo een soort probleem maAr er stond dAt hij dit moest doen
Ik neem even voor het gemak aan dat je Windows XP gebruikt.
Ga naar configuratiescherm, Landinstellingen, tabblad "Talen"
Druk op de knop "Details" en dan op de knop "Toevoegen"
Kies daar het juiste toetsenbord. In mijn geval is dat toetsenbordindelging "Verenigde Statue", maar misschien heb jij een Nederlands of Belgisch toetsenbord, dan moet je die kiezen. Waarschijnlijk staat ie op Nederlands en moet dat Verenigde Staten zijn.
Rechts onderaan je scherm verschijnt waarschijnlijk een heel klein toetsenbordje, als je daar op klikt kun je een andere indeling kiezen.
Als je het werkend hebt kun je de niet werkende indeling verwijderen via het configuratiescherm, Landinstellingen, Talen.

moet ik dAt niet doen in plaAts vaN die driver

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer het toetsenbord eens op een andere pc, dit ruikt een beetje naar een defect toetsenbord.
Op die manier weet je zeker of het aan je toetsenbord ligt of niet.

Probeer het toetsenbord eens op een andere pc, dit ruikt een beetje naar een defect toetsenbord.
Op die manier weet je zeker of het aan je toetsenbord ligt of niet.
mAar ik had systeem herstel gedaaN toen deed ie het weer normAaL maar een pAAr uur lAter deed ie weer zo

Als je caps willekeurig aan en uit springen lijkt mij niet een toetsenbord instellingsprobleem.
Ik heb er nog nooit van gehoord tenminste.

Als je caps willekeurig aan en uit springen lijkt mij niet een toetsenbord instellingsprobleem.
Ik heb er nog nooit van gehoord tenminste.

mAAr hoe komt het dAT Als ik systeem herstel doe dat ie het daN wel normAaL doet en dAn lAter weer niet ???

toetsenbordprobleem

ik heb bijna hetzelfde probleem!
het is echt heel vervelend.. ik typ dan wel geen hoofdletters.. maar mijn toetsenbord is helemaal anders!.. en als ik op 't' druk opent hij Favorieten in internet-explorer! en ik kan niet gewoon typen ( dit doe ik op een andere pc :P)
en als ik met mijn muis op een pictogram op het bureaublad klik ... opent hij niet het programma.. maar de eigenschappen van dit programma !

weet iemand hoe je dit oplost ?:(

Laatst bewerkt:
ik heb bijna hetzelfde probleem!
het is echt heel vervelend.. ik typ dan wel geen hoofdletters.. maar mijn toetsenbord is helemaal anders!.. en als ik op 't' druk opent hij Favorieten in internet-explorer! en ik kan niet gewoon typen ( dit doe ik op een andere pc :P)
en als ik met mijn muis op een pictogram op het bureaublad klik ... opent hij niet het programma.. maar de eigenschappen van dit programma !

weet iemand hoe je dit oplost ?:(
jA het is super vervelend maAr kom maar is vaker lAngs hier bij mijn topic mischien vind je de oplossing Als ik de oplossing heb zAL ik je helpen ok

ja zal ik zeker doen :)..
btw .. ik heb windows vista..kan het daar door komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan