Toetsenbord doet vreemd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
562
Beste Lezer,

Ik heb een probleempje met mijn toetsenbord. Ik kan het dakje naar boven (shift + 6) niet meer doen, maar de toets 6 werkt wel. Ook kan ik de aanhalingstekend (naast de dubbele punten) niet doen.

Mijn landinstellingen staan goed; Verenigde Staten Internationaal.
CTRL+SHIFT al geprobeerd, maar werkt niet, want anders doen alle andere toetsen het niet meer.

Groetjes Martijn
 
landinstellingen staan niet echt goed, want als het AZERTY klavier is, dan heb je wel nederlands-nederland of nederlands-azerty nodig.
 
Ik hoop dat je niet vergeet om een spatie te tikken zodra je Shift-F6 (voor circonflexe ('dakje')) danwel Shift-' (voor ") ingetypt hebt.

Verder raad ik je aan om alle toetsenborddefinities die je niet gebruikt te verwijderen uit Windows, zodat je alleen Verenigde Staten (Internationaal) overhoudt bij elke taalkeuze die je maakt. In XP: Start -> Uitvoeren -> intl.cpl -> tabblad Talen, knop Details.

Zie hieronder (voor XP) hoe ik het ingesteld heb staan hier:

attachment.php


Succes,

Tijs.
 

Bijlagen

  • NL_taal_VS_Int_toetsenbordkeuze.JPG
    NL_taal_VS_Int_toetsenbordkeuze.JPG
    49,4 KB · Weergaven: 65
Iets laten vallen op je toetsenbord? Zit er vuil in? Check t ff ;)
 
Met de oplossing van dnties heb ik het voor elkaar gekregen dat ik ' weer kan typen, maar de rest nog niet.

Ik had inderdaad de spatie erachteraangedaan.

Nee, er zit geen vuil in, ook geen plakkerigheid:p

Alvast bedankt iedereen!;)
 
:confused: Hij deed het heel even dat ' !!

Ik probeerde het dakje, er kwamen er wel 4 tegelijk, erna deed alles het niet meer, dus dakje aanhalingstekens en '.

Groetjes Martijn

Dus heel even deden de drie toetsen het weer (alhoewel de 6 het nogsteeds doet)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan