toetsenbord dual boot vista,xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendew

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
hallo,

ik heb hier een dualboot met vista voor van alles en nog wat en xp voor games. Het draadloze toetsenbord en muis set van logitec MX 5000 en MX 1000 heeft problemen als ik van vista naar xp ga en andersom, als ik van vista naar xp ga herkent xp mijn toetsenbord niet en andersom net zo, maar mijn muis blijft wel steeds herkenbaar. dan moet ik eerst weer opnieuw connecten iemand een idee of hier wat aan te doen is?

Laatst bewerkt:
Lijkt me toch dat je voor beide besturingssytemen de juiste drivers moet installeren.

Zoek deze op de site van Logitech, deinstalleer de huidige installatie en installeer de juiste drivers opnieuw.

Grtz.

Heb idem dito hetzelfde probleem,het heeft volgens mij iets met services te maken die hij uitschakeld op het moment dat je een ander os hebt opgestart.

Bij XP zie je het toetsenbord en muis wel staan (bij apparaten) alleen als je dan bij services kijkt zie je dat hij de service voor bluetooth geen toetsenbord en muis zijn geladen.
Er zijn verschillende services voor bluetooth (toetsenbord muis maar ook netwerk en andere apparaten).Elke keer als je naar een ander os opstart is hij die service kwijt.
Weet iemand hier hoe je die services vast zat in de 2 besturingssystemen????

Ik werk trouwens met XP en Windows 7,

Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft.

Groeten John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan