Toetsenbord en muis doen raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

thugrecep

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2005
Hey,

Sinds vanavond zit ik met een probleem. Mijn draadloze muis en toetsenbord van logitech doen erg vreemd. De ene keer werkt de toetsenbord wel en andere keer weer niet en gaat het heel traag met typen etc. Hetzelfde geldt voor de muis. Ik heb nu een andere muis en toetsenbord geprobeerd (niet draadloos) en hierbij komt ook hetzelfde probleem voor.

Wie o wie kan me helpen???

Heb je al op virus gescand.

logitech muis en toetsenbord probleem

Hallo.

Ik heb sinds een week ook het probleem met logitech toetsenbord en trust muis.Logitech toetsenbord is draadloos,trust muis is aangesloten op pc2 nooit problemen ondervonden.nu kan ik op een hele hoop toetsen niet meer gebruiken 1 2 5 7 8 9 0 kan ik wel intypen maar de rest niet ook krijg ik verkeerde tekens bij schift 2 krijg ik dit " in plaats van @ of verkeerde tekens ook de muis reageerd raar,als ik bijvoorbeeld een pagina wil aanklikken word de pagina wel geactiveerd maar telkens weer afgebroken de ene lukt het wel en dan moet ik een aantal malen klikken om op de site te komen.

Mijn vermoedens gaat er dan ook vanuit dan iemand die in de chat zat mijn pc heeft geinfecteerd,omdat die met mij ging chatten en opeens begon mijn beeldscherm te flikkeren,ik heb nog gevraagd wat hij aan het doen was maar geen reactie.

Dus mijn vermoeden gaat uit van een virus maar alle oline virusscanners erop los gelaten resultaat geen virus gevonden behalve NOD32 geeft aan onbekende virus
aantal gescande bestanden: 219556
aantal gevonden virussen: 1
aantal geschoonde bestanden: 1
Afgerond om: 20:01:55 Totale tijd om te scannen: 1058 sec (00:17:38)
Werkgeheugen - mogelijk onbekend NewHeur_PE virus [7]
Opnieuw gescand en virus in garataine geplaats door NOD32 verwijderen is niet mogelijk geeft het proggie op.

aantal gescande bestanden: 219239
aantal gevonden virussen: 0
Afgerond om: 20:31:57 Totale tijd om te scannen: 931 sec (00:15:31)

wie kan mij helpen.

groetjes van ellen.:mad:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan