Toetsenbord en muis vallen vaak uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter pcno1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pcno1

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2012
Beste helpmij- medewerkers,

Ik heb sinds kort een nieuwe computer.
Bij deze computer heb ik een nieuw toetsenbord en muis gekocht.
Mijn muis en toetsenbord valt soms plotseling uit.
Als ik ze via het aan-uit schuifje weer opnieuw aan zet, doen ze het wel weer.
Zowel het toetsenbord als de muis zijn verbonden dmv Bluetooth.
De bluetooth adapter is (volgens de site van de fabrikant), wél compatibel met Windows 8.
Ik vind het heel erg irritant dat zowel mijn muis áls toetsenbord telkens uitvallen en hopen dat jullie het misschien weten?

Gegevens computer:
Besturingssysteem: Windows 8
Type toetsenbord: Microsoft Sculpt Mobile Keyboard
Type muis: Microsoft Sculpt Touch Mouse
Bluetooth-adapter: Trust Bluetooth 3.0 USB adapter

De adapter heb ik eerst aangesloten op en usb 3.0 poort en later op een usb 2.0 poort, maar bij beide poorten vallen mijn toetsenbord en muis nog steeds uit!

Ik hoop dat ik jullie genoeg geïnformeerd heb en dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.

Mvg

Kan je proberen het adapter aan de voorkant aan te sluiten of via een USB kabeltje? Misschien wordt de verbinding dan beter.
Anders blijft alleen een bedraad toetsenbord en muis...

Toen ik de naam 'Trust' las, werd ik al somber, maar laten we positief blijven :

- Windows is 100% update?
- software van BT is helemaal update?
- al geprobeerd via apparaatbeheer de boel te verwiideren en helemaal opnieuw te laten detecteren?

Indien de 3 vragen door jou met ja worden beantwoord, dan ga ik terug naar het 5e + 10e woord in de eerste regel van mijn bericht..................

Laatst bewerkt:
Windows is helemaal up-to-date.
De software van bluetooth is ook bijgewerkt.
Ik heb alles (toetsenbord, muis, en adapter) verwijderd vanuit apparaatbeheer en opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb de bluetooth adapter nu voorin de pc gedaan.
Ik hoop dat het probleem verholpen is.
AAngezien het probleem op een willekeurig tijdstip plaatsvind, kan ik niet zeggen of het nu al gelijk is opgelost.
Ik laat het nog weten!

Helaas kamp ik nog steeds met het probleem.
Zou het dan misschien aan de Trust Bluetooth liggen. Ik las aan jullie reacties dat jullie Trust niet echt goed vinden?
Welk merk bevelen jullie aan? ICIDU?

Geen idee welke beter of best zijn, ik hoor alleen niet de meest positieve verhalen over Trust.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan