Beste helpmij- medewerkers,
Ik heb sinds kort een nieuwe computer.
Bij deze computer heb ik een nieuw toetsenbord en muis gekocht.
Mijn muis en toetsenbord valt soms plotseling uit.
Als ik ze via het aan-uit schuifje weer opnieuw aan zet, doen ze het wel weer.
Zowel het toetsenbord als de muis zijn verbonden dmv Bluetooth.
De bluetooth adapter is (volgens de site van de fabrikant), wél compatibel met Windows 8.
Ik vind het heel erg irritant dat zowel mijn muis áls toetsenbord telkens uitvallen en hopen dat jullie het misschien weten?
Gegevens computer:
Besturingssysteem: Windows 8
Type toetsenbord: Microsoft Sculpt Mobile Keyboard
Type muis: Microsoft Sculpt Touch Mouse
Bluetooth-adapter: Trust Bluetooth 3.0 USB adapter
De adapter heb ik eerst aangesloten op en usb 3.0 poort en later op een usb 2.0 poort, maar bij beide poorten vallen mijn toetsenbord en muis nog steeds uit!
Ik hoop dat ik jullie genoeg geïnformeerd heb en dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
Mvg
Ik heb sinds kort een nieuwe computer.
Bij deze computer heb ik een nieuw toetsenbord en muis gekocht.
Mijn muis en toetsenbord valt soms plotseling uit.
Als ik ze via het aan-uit schuifje weer opnieuw aan zet, doen ze het wel weer.
Zowel het toetsenbord als de muis zijn verbonden dmv Bluetooth.
De bluetooth adapter is (volgens de site van de fabrikant), wél compatibel met Windows 8.
Ik vind het heel erg irritant dat zowel mijn muis áls toetsenbord telkens uitvallen en hopen dat jullie het misschien weten?
Gegevens computer:
Besturingssysteem: Windows 8
Type toetsenbord: Microsoft Sculpt Mobile Keyboard
Type muis: Microsoft Sculpt Touch Mouse
Bluetooth-adapter: Trust Bluetooth 3.0 USB adapter
De adapter heb ik eerst aangesloten op en usb 3.0 poort en later op een usb 2.0 poort, maar bij beide poorten vallen mijn toetsenbord en muis nog steeds uit!
Ik hoop dat ik jullie genoeg geïnformeerd heb en dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
Mvg