Toetsenbord en muis werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

stresser

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hallo,

Ik heb een andere muis geprobeerd terwijl de computer aan stond.
Draadloze muis van trust met usb ontvanger.
Nadat ik de usb ontvanger in een usb poort had gedaan werkte niks meer.
Het toetsenbord doet niks en mijn normale muis met draad ook niet meer.
Lampjes gaan niet aan, heb al vaak opnieuw opgestart.
Ander toetsenbord geprobeerd, werkt ook niet.
De computer is oud, 9 jaar oud.
De computer start wel goed op.

Wat is het probleem?

Ga na apparaatbeheer en verwijder daar de muis / muizen die je ziet staan. Zet de pc uit en sluit de gewenste muis aan. Start opnieuw op.

Ga na apparaatbeheer en verwijder daar de muis / muizen die je ziet staan. Zet de pc uit en sluit de gewenste muis aan. Start opnieuw op.

Dat zal niet zo eenvoudig zijn zonder werkende toetsenbord en muis...

Deze dan misschien->

@stresser : je probleem ontdekte je vrij vroeg vandaag.
Heb je je pc daarna al een keer uitgezet en opnieuw aangezet? Grote kans dat één van de muizen en / of toetsenborden daarna weer gewoon werkt.

muis uit usb poort laten, computer opstarten muis in usb poort stoppen werkt de 1 niet dan ander usb poort gebruiken.

sukses

Bedankt voor de reacties.

Ik heb mijn muis op de usb-poort aan de voorkant van de computer aangesloten.
Hij doet het daar wel!
Ik was helemaal vergeten dat ik ook nog usb aan de voorzijde had.

Zou iemand weten hoe het komt dat de usb poorten aan de achterkant het niet meer doen?

Nou heb ik toch ongeveer hetzelfde probleem, ik ben net nieuw op het forum en weet niet of ik een nieuw topic hierover moet openen maar ik zet het maar even hier neer omdat het over de zelfde onderwerp gaat.

ik wilde vanmorgen me computer aanzetten en hij sloeg niet aan, ik even een bak koffie gezet daarna weer geprobeert deed die het nog niet dus ik ging even kijken in me computer zag ik dat geen moederboord lampjes branden ik een andere voeding gepakt aangesloten etc en weer proberen te starten. deed die ook niet dus ik was nogal verbaast erover, ik de oorpspronkelijke voeding terug gezet erin en proberen aan te zetten, na 2 minuten lukte het hij schoot aan en starte windows op nou cond het wel frapant maar oke hij deed het weer, en ik wil me muis bewegen reageert die niet en me toetsenbord ook niet ik opnieuw opgestart weer hetzelfde probleem het lijkt of al me poorten die op me moederbord zitten het niet meer doen terwijl ik net zat te lezen om in de voorkant van de computer de muis in te steken ging ik dat ook eens proberen, muis erin gedaan opnieuw opgestart en ja hoor muis doet het weer zodoende als de 1 voor in de computer als de 1 achter de computer dus 2 muisen doen het maar niet me toetsenbord,
de Muis en toetsenbord zijn gewoon van de oude stempel dus geen usb poort orginele aansluitingen, weet iemand wat ik nog kan proberen om het allemaal weer goed aan de praat te krijgen ?

Vriendelijk bedankt,
Marcel

Mod edit

@Marceltjuh:Welkom op Helpmij.nl

Het is idd niet toegestaan om intebreken in een topic van een ander.Wat u zou kunnen doen is op de achtergrond meelezen of mogelijke oplossingen ook bij u toepasbaar zijn en anders een eigen topic openen.

Succes met uw probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan