Toetsenbord herhaling werkt niet correct!!!!?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nkamp

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
131
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Gewoon verschillende toetsen snel achter elkaar ingedrukt werkt correct. Maar twee keer hetzelfde karakter of delete toets werkt niet.
bijvoorbeeld: type ik het woordje bijvoorbeeld op gewone snelheid "bijvorbeld" dan komt dit er te staan. Dus wil je 2x hetzelfde karakter intypen dan moet je er 2 a 3 sec. wachten voordat je het volgende karakter intikt. Dus bij het voorbeeld moet je om de 2e 'o' en de 2e 'e' 2 a 3 sec. wachten alvorens het in te tikken.
Dit geld ok vor de del toets (nog 2 voorbeelden). Dit gaat bijvoorbeeld wel goed: "karakter", omdat er en 'r' tussen de twee 'a's zit kun je wel op volle snelheid tikken.
En het is ook zo als bij het woord 'tikken', wil je de 2e 'k' tikken, dan komt ie niet. Tik je hem gelijk weer, komt ie ook niet, en gelijk weer opnieuw komt ie ook niet, etc. maar dan wacht je 2 sec en dan kun je hem intikken!

Ik heb al bij de toetsenbord eigenschapen gekeken als 'tekenherhaling' ed. maar daar ligt het niet aan.

Het betreft een laptop van een nichtje, en kan dit komen door 'games'? Bv. Sims3? Ik ben wel een ontwikkelaar, maar speel nooit games. Ik bedoel ik kan mij voorstellen dat je daar iets moet doen met de pijltjestoetsen en door deze ingedrukt te houden wordt het te makkelijk. Door dit uit te schakelen heeft iedereen gelijke? kansen.

Kent iemand dit problem?
het betreft een samsung laptop model NP300V3A 13,3", i5, Win 7, NVIDIA Optimus

***********************************************************************************************************
Ik heb de oplossing gevonden op http://www.samsung.com/nl/accessibility/computer/win7/keyboardSetting.html
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan