Toetsenbord indeling verkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gringo

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2002
Berichten
35
In Windows XP pro worden 2 toetaanslagen verkeerd uitgevoerd,eentje met de aanhalingstekens:in plaats van één teken komen er twee,en de tilde toets:eerste keer indrukken werkt niet tweede keer komt die dubbel te staan.Mijn toetsenbordindeling staat op nederland, verenigde staten international.Zo staat die ook in win98 die ik erbij heb en daar werkt het wel goed.Ik heb een microsoft office keyboard.
Waar ligt dit aan?En hoe is dat op te lossen?
 
Na het aanslaan van de tilde en aanhalingstekens moet je een spatie tikken.
 
nee, jij zei "verenigde staten INTERNATIONAAL" en ik zei "verenigde staten".
 
Geplaatst door gast0225
nee, jij zei "verenigde staten INTERNATIONAAL" en ik zei "verenigde staten".


Dat is nog erger,komt er onder ander een @ waar de tilde toets zit.
 
dan zou ik nog maar eens goed kijken want bij mij staat 'ie zoals ik aangaf en als ik het gildeteken typ komt dit gelijk en als ik het aanhalingsteken typ komt dit ook gelijk.

Wat testje zei is ook 100% correct: een spatie gebruiken. Vele gebruikers vinden dit een prettige instelling qua taal/toetsenbordinstelling, maar ik heb liever de "boter bij de vis" instelling, oftewel : aanslaan en gelijk zien..................
 
als jij links klikt op het toetsenbordje icoontje rechtsonderin je taakbalk, wat lees je dan (waar staat het vinkje) ?

Zelfde vraag voor het NL icoontje ?
 
Pasja je hebt toch wel gelijk nu werkt het wel.Op taal staat nu nederlands verenigde staten,toetsenbord staat verenigde staten.Alleen de taal en toetsenbord icoontjes zijn verdwenen.Alleen help en instellingen staat er nog maar dat geeft niet.Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan