toetsenbord indeling volledig door het lint

Status
Niet open voor verdere reacties.

greacus

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2009
Hoi, Ik heb een zeer irritant probleem. mijn toetsenbord doet, wanneer ie dit leuk vind, "0" typen als ik op enter druk en 4`2 als ik op backspace druk. dit doet ie niet altijd maar heel vaak wel, en soms komt automatisch de zoekbalk van windows rechts in het scherm... Kan iemand mij helpen?

Dat lijkt in eerste instantie een hardware probleem, het toetsenbord zelf dus. Probeer het eens met een ander toetsenbord.

Het is op mijn laptop en ik heb verder geen ander toetsenbord... ik moet redelijk wat computerwerk voor m'n studie doen maar dat lukt zo niet

Dat begrijp ik, maar dat doet niks af aan het vermeende hardware probleem. Dat kun je het beste even testen met een extern toetsenbord. Dat moet te regelen zijn lijkt me.

heb wat toetsenborden geprobeerd, maar zou niet weten hoe ik deze moet activeren. ik koppel ze via usb en dan staan ze wel bij apparaatbeheer en printers, maar ik kan ze verder niet gebruiken. ook kan ik niet op het toetsenbord icoontje drukken op de taakbalk/charmribbon. ik heb ook kunnen constateren dat mijn browser van tabblad verwisseld als ik op backspace druk.

Heeft het niet iets te maken met de dubbele functies op je toetsen ?
Bij sommige kleine laptoptoetsenborden zit het numerieke toetsenbord samen op andere toetsen.
Num-lock moet je misschien uit zetten

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Normaal gesproken hoef je een toetsenbord niet te activeren. Die moet het vrijwel direct doen als je deze op een USB poort aansluit. Is er soms iets van een vloeistof over je laptop gevallen?

ik heb vanochtend noodlesoep achter de laptop gegeten... als er werkelijk wat tussen is gekomen, kan ik er dan nog wat aan doen?

Hee,
na het stofzuigen van het toetsenbord heb ik verder geen problemen meer gehad!

bedankt voor de hulp allen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste greacus,

Heb je vraag verzet naar deze rubriek omdat beter bij het onderwerp van je vraag past.

Vervangend laptop toetsenbord kost rond de 45 euro.
Maar ik neem toch aan dat je wel weet of er soep tussen de toetsen terecht is gekomen opv in je mond ?

Groeten Marcel

haha, ja, als je noodles eet druipt de soep r vaak nog vanaf :P

maar ik heb het al gefixed! ik ben er met de stofzuiger overheen gegaan en dat heeft geholpen!

Simpel maar doeltreffend :)
(Heb je niet alle toetsen eraf gezogen nu) :d

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan