Toetsenbord instelling is veranderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxjeeh1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2008
hallo allemaal.

ik heb een acer notebook/laptop! nou had ik van de week met een usb kabel een ander toetsenbord op me laptop aangesloten, nu heb ik die usb kabel eruit gehaald want wilde toch weer me eigen toetsenbord op me laptop. en nu doet mijn eigen toetsenbord het niet meer. nouja niet meer doen volgens behoren! want die knopjes u i o p j k m en de dubbele punt en zo.. zijn nu veranderd als je gewoon typt. ik krijg nu allemaal cijfers inplaats van letters. dus moet ik nu de fn knop ingedrukt houden voordat ik me letters krijg, nu dus ook! hoe kan ik dit veranderen naar de oude instellingen. want zo typen is niet echt bepaald fijn! Bedankt.

hallo allemaal.

ik heb een acer notebook/laptop! nou had ik van de week met een usb kabel een ander toetsenbord op me laptop aangesloten, nu heb ik die usb kabel eruit gehaald want wilde toch weer me eigen toetsenbord op me laptop. en nu doet mijn eigen toetsenbord het niet meer. nouja niet meer doen volgens behoren! want die knopjes u i o p j k m en de dubbele punt en zo.. zijn nu veranderd als je gewoon typt. ik krijg nu allemaal cijfers inplaats van letters. dus moet ik nu de fn knop ingedrukt houden voordat ik me letters krijg, nu dus ook! hoe kan ik dit veranderen naar de oude instellingen. want zo typen is niet echt bepaald fijn! Bedankt.

Ergens op je toetsenbord zit een knopje waarmee je dat weer kunt omdraaien; ik weet niet precies waar het zit, maar probeer maar wat uit, het zal in de buurt van scroll lock enzo zijn.

shift + ctrl tegelijk is voor het wisselen van de toetsenbord taal en niet voor de NUMLOCK die nu aan is.

Zoek in de functietoetsen even naar de numlock.
Weet niet of je die met ingedrukte FN kunt omschakelen.

Als het niet lukt, maak dan even een paar duidelijke detail foto's van je toetsenbord en plaats die hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan