toetsenbord instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhalanX

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
4
nou nou, me eerste vraag alweer, wat gaat dat toch snel...

ik heb vandaag net Windows XP Pro geinstalleerd, en nu blijkt dus dat er iets in me toetsenbord instellingen is veranderd (tov Win ME wat ik hiervoor gebruikte), waardoor hij bijv bij het typen van een " eerst even wacht op de volgende toets voordat ie em afdrukt (dit natuurlijk te maken met de ë etc.)...

nu heb ik hier ff op het forum rondgekeken, maar ik heb zover alleen maar mensen gezien die het omgedraaid willen hebben (deze instelling dus niet hebben, en dit wel willen), maar ik wil graag dat hij meteen als ik " doe, het ook afgedrukt wordt, aangezien ik de ë en dergelijke bijna nooit gebruik, en deze instelling bij mij zo alleen maar verwarring brengt als ik aan het typen ben...

iemand die weet hoe ik dit naar mijn wensen kan instellen? (ik heb al een beetje met landinstellingen lopen klooien, maar voor zover is het nog nie echt gelukt)

en nu is het bedtijd... :D

(ps, in deze tekstbox waar ik nu aan het typen ben doet ie het wel goed :confused: )
 
Waarschijnlijk heb je al twee instellingen, je kan wisselen met Linker ALT+Shift.

ë >>Linker ALT+Shift>> "e
 
Zet je taalinstelling van je toetsenbord op Engels en je hebt het zoals je hebben wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan