Toetsenbord instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

matsu1975

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
32
Hallo,

ik heb een laptop van mijn werk, een IBM T40.
Op het werk maak ik gebruik van een usb EN keyboard die ik aansluit op de laptop.
De keyboard van de laptop is een NL keyboard.

In de taakbalk wijzig ik de taal van de keyboard van NL naar EN. Maar regelmatig wijzigt de de taal van de keyboard weer uit zich zelf van NL naar ENG.

Wie kan mij helpen dat dit niet meer gebeurt.


mvg Matsu
 
nou je ken je instellingen van je toetsenbord zelf instellen, door naar instellingen te gaan van je toetsenbord daar kan je een taal toevoegen en verwijderen, verwijder de taal die je niet wilt dan kan hij ook niet automatisch meer daar opgaan.

hoop dat het wil:thumb:
 
hier effe een betere uitleg, hoe je het veranderd:thumb:
Start => configuratiescherm => datum tijd taal en landinstellingen => landinstellingen dan het tabblad talen dan details daar kan je talen toevoegen en verwijderen, verwijder daar de taal die je niet meer wilt.
 
thanx, dit had ik al uitgevoerd en het werkt.
Alleen ik wil gebruik maken van beide talen. Op het werk maak ik dus gebruik van de EN usb keyboard en thuis maak ik gebruik van de NL keyboard van de laptop zelf.
Ik zou toch simpel moeten kunnen switchen, toch?


Glenn
 
normaal zou dat ook heel makkelijk kunnen via het icoontje op het taakbalk maar anders kan je gewoon elke keer heel makkelijk de stappen uitvoeren van de vorige keer en gewoon elke keer toevoegen en verwijderen.

anders als het gewoon aanvinken niet werkt dan dat maar is zou gebeurt:D:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan