Toetsenbord instellings

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Nog maar een toetsenbord instellings vraag.
Vraag 1)
Als ik word in Micr.office 2000 open en kijk bij extra---taal---taal instellen kan ik daar een taal selecteren. Ik kan dat ook doen bij ---start--- instellinge ---configuratie --- toetsenbord. Ik neem aan dat het niet uitmaakt waar je dat doet.
Vraag 2)
Bij word 97 stond mijn instelling voor nederlands op---nederlands als landinstelling en vs internationaal als bord instelling.
Nu bij microsoft office 2000 staat hij op Engels ---verenigde staten en bij bord indeling op verenigde staten101.
Alles werkt maar dit is niet de instelling die ik ooit had. Hoe kan dat nou? Sterker nog, die instelling is er helemaal niet meer bij. Er is alleen maar een belgisch ned.
Hoe kan dat?
Doei, Dump.
Windows 98
 
Laatst bewerkt:
Ik mis de vraag, maar je kunt dit aanpassen in:

Start > instellingen > config.scherm > Keyboard (win 9*) of
Start > instellingen > config.scherm > landinstellingen > tabblad "landinstellingen voor invoer"
 
Hallo Tiborv. Je was te snel met antwoorden. :D Ja,ja, dat kan ook nog. Of beter gezegd. Ik had de vraag per ongeluk al geaktiveerd met mijn elleboog. Maar ja mag alsnog antwoorden hoor.
Doei, Dump.
 
Je bent ook te snel met lezen want het antwoord staat er ook.
 
Ik kwam er nu pas achter dat je ook VS Internationaal apart kon instellen via de cd-rom. Opgelost (eindelijk) dus.
Doei, Dump.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan