Toetsenbord kapte er opeens mee (werkt niet zodra windows start)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charlotte_h

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2006
Op de pc van een vriend deed het toetsenbord het opeens niet meer. Het werkte perfect tijdens de boot (in de bios enzo), en het werkte ook nog zodra windows aan het opstarten was. Pas wanneer hij de system icons ging laden deed hij het opeens niet meer: het was alsof het crashte, Num Lock/Caps lock enzo reageerde niet en je kon verder ook niks met het bord.

Het toetsenbord deed het daarvoor perfect, en deed het ook in de veilige modus. Ik weet niet hoe het komt dat hij nu opeens wel werkt.

Dit is wat er gedaan is voor het toetsenbord kapte met werken:

- HijackThis gedraaid en 1 trojan weggehaald
- AdAware gedraaid (heb alle veranderingen ongedaan gemaakt om te zien of het toetsenbordprobleem daaraan lag)
- Spybot S&D gedraaid (wederom Hersteld wat er te herstellen viel vanwege toetsenbord)
- De game Stepmania 3.9 geinstalleerd en weer verwijderd
- Een Startup Manager programma geinstalleerd, aanpassingen gemaakt en weer teruggedraaid vanwege toetsenbordprobleem.

Ik heb hierna een nieuwe gebruiksaccount gemaakt in de veilige modus om te zien of dat het probleem zou verhelpen. Dat deed het in de eerste instantie niet.

Wat ik wel deed toen Windows net opstartte was Num Lock rossen, en opeens ging hij klagen over die Plaktoetsen (of ik dat wou inschakelen). Het toetsenbord bleef het hierna doen.

Oke, ik durf niet veel meer te rommelenn aan deze pc, maar heeft iemand een suggestie? De pc is redelijk spyware en virusinfected, de cpu is volgevreten en Restore naar previously known best settings in de F8 opties van de boot doet het niet omdat ie een dll mist (en meer van zulke enge ellende). Ik weet dat een format C: het beste zou zijn, maar dat is nu even geen optie.

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Gezien je beschrijving van de 'ellende' denk ik:
zoveel mogelijk data veilig stellen en ...... FORMAT C:\ :D :p :o :) :thumb:

wat voor toetsenbord is het?
een usb toetsenbord of een gewone?

ja vind ik ook waarom zo sukkelen als er zo veel virusen en spyware opstaat?
zou gewoon een versie instalatie doen en die gelijk zo goed mogelijk beschermen,
met.

goede firewall
goede antivirus
spyware blaster
spybot
avg antie spyware

met deze kom je al een heel end.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan