toetsenbord-knopje werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullsryver

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2002
Berichten
139
mijn knopje van "groter dan/kleiner dan/omgekeerde slash ofzo?" werkt niet, toetsenbord is van een laptop, dus niet evident om te vervangen...

wat kan ik doen om dit te verhelpen (wie ken evt. de toetsencombinaties voor deze tekens?)?

en op het zicht lijkt niets mis met de toets, zou het evt kunnen dat ik ergens iets moet instellen?

grtn, toni
 
kijk eens naar de indeling van het toetsenbord en de taal
taal moet zijn nederlands en indeling vs internationaal bij een qwerty bord
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werkt de toets niet, of krijg je een ander teken ?
 
Het knopje lijkt normaal, maar als ik het indruk krijg ik gewoon niets (geen reactie).

En het toetsenbord is azerty, instellingen:

invoertaal: Nederlands (Belgie)
toetsenbordindeling: belgisch (punt)

kan daar iets mis mee zijn?
btw, het knopje staat juist links van mijn spatie (mss dat dit iets kan betekenen?)

grtz
 
probeer indeling eens te wijzigen in vs int
 
Laatst bewerkt door een moderator:
juist geprobeerd, dit werkt niet...

ik krijg enkel een verandering van querty naar azerty, maar de toets is nog steeds inactief.

mag ik er dan van uitgaan dat hij kapot is?
en welke toetsencombinaties zijn er om dit probleem op te lossen?
 
Da wordt dan voorzichtig de toets loshalen, zuiver maken en terugzetten.
 
jupla, k heb het er kunnen afhalen, er zat wat haar tussen, alles verwijderd, maar nog steeds geen reactie...

ik zie wel dat er onder da knopje een soort matje ligt, met daaraan gemonteerd, een rubbertje waartegen het knopje moet duwen, zou het kunnen dat daar onder nog vuil zit?
 
Laatst bewerkt:
numlock ingeschakeld: alt 62 = > alt 60 = < alt 47 = / of alt 92 = \
dan kun je ze in elk geval maken.

grtz
 
haha, t is echt wel met vallen en opstaan...sorry jongens, maar ik ken hier echt de ballen van...

ik heb dus wel een numlock op dat toetsenbord, maar die staat in het groen onder de F11 , net zoals je een aantal functies hebt onder de cijfers van het numeriek toetsenbord...

hoe kan je nu in hemelsnaam die groene functies activeren??

thx a lot, en alsek uit dit probleem ben, een pintje of 5 voor iedereen :)
 
hey, bullsryver, aktiveren van de groene functies? Heb je niet ergens een instructieboekje liggen, numlock is toch een vrij basic knoppie wat vaak gebruikt wordt. Dat moet toch aan kunnen? En die pinten daar hou ik je aan, maar dan wel van de zomer.
smile.gif


grtz
 
ah, okay, t was dus iet me den FN...
nu es teste:

>\<

ahaaaaaaa
juj!
thx a lot!!!
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan