Toetsenbord laptop Packard Bell knop delete

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwenny

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
Hallo,

Ik heb mij vorig weekend een laptop van packard bell aangeschafd.

Het is een toetsenbord die ook een numeriek gedeelte heeft.
Op de knop van Delete staat ook een punt. Als ik de knop delete wil gebruiken met als functie tekens na de cursor te verwijderen plaats hij gewoon een punt...
Of als ik een bestand selecteer en ik duw op delete om het bestand te verwijderen werkt dit ook niet en moet ik rechtermuisknop kiezen en zo 'verwijderen'.

Weet iemand een oplossing zodat ik mijn deleteknop voor de functie 'deleten' kan gebruiken?

Alvast bedankt! :thumb:

Kwen..

Wellicht in combinatie met de Fn of Shift toets? Zo niet: welk type laptop heb je precies?

Met Fn toets wellicht niet aangezien die is voor alle toetsen waarop int blauw tekens staan, dan moet ik die FN toets proberen..

Shift heb ik nog niet getest (aangezien op de toets het punt bovenaan staat en delete eronder, en nee, caps stond niet aan) maar dat ga ik vanavond wel eens proberen (kben nu niet thuis)

Ik geef je dan ook het type van laptop Packard Bell MB.......moest het nog nodig zijn.

Alvast heel erg bedankt voor je snelle reactie !! :thumb:

Wellicht in combinatie met de Fn of Shift toets? Zo niet: welk type laptop heb je precies?

Ja heb ik daarnet ook al aangedacht, alhoewel ik denk dat die delete toets apart staat van numeriek toetsenbord.. maar ik ga vanavond ng ff zoeken en khou jullie op de hoogte, ondertussen blijven alle tips wel welkom ;)

Tis btw een Packard Bell MB87-P-016
Maar kheb ondertussen al wat gesurfd op internet en al het negatieve over Packardbell begint me we te verontrusten ds ik hoop dat ik geen verkeerde keuze gemaakt heb...?:confused:

Numlock toets?

Twas idd de numlock :)

Dankje !! :thumb:

Ps: is packardbell nu slecht? En is er een verborgen scrollfunctie? :P

grtz x

PB is zeker niet slecht hoor. Van elk merk kan je wel negatieve reacties vinden. Je moet maar zo denken: mensen die tevreden zijn hoor je niet, mensen die ontevreden zijn gaan overal klagen.

Verborgen scrollfunctie? Een keer 'tappen' (dubbelklikken met je vinger) op het padje zou je normaliter een scrollding moeten geven in je browser.

PB is zeker niet slecht hoor. Van elk merk kan je wel negatieve reacties vinden. Je moet maar zo denken: mensen die tevreden zijn hoor je niet, mensen die ontevreden zijn gaan overal klagen.

Verborgen scrollfunctie? Een keer 'tappen' (dubbelklikken met je vinger) op het padje zou je normaliter een scrollding moeten geven in je browser.

nee, zo niet.. mr ik bewoog en plots scrolde het heeeel ff, alleen weet ik nie hoe ik da deed.... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan