Toetsenbord laptop werkt niet goed meer na reparatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

aml

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Berichten
3
Na reparatie van mijn HP Pavillion dv9363ea werkt mijn toetsenbord niet goed meer. De taalinstellingen heb ik zelf al gewijzigd, dat is het probleem niet. Ik heb een toetsenbord met een afzonderlijk numeriek deel. Echter mijn toestenbord werkt alsof ik er een heb zonder apart numeriek deel: met numlock aan doet het numeriek deel het goed, maar krijg ik ook cijfers als ik j,k,l enz. gebruik. Het numeriek uit doen de letters het wel goed, maar werkt het numeriek deel niet.
Omdat ik het druk heb duurde het even voor ik met HP contact op nam. Nu zeggen ze dat ze me niet meer gratis willen helpen omdat de garantietermijn inmiddels is verlopen.
Wie kan mij helpen?
 
Complete afzetterij. Ze hebben jouw laptop gesloopt. Het was NIET voor de reparatie, en WEL na. Als ik jouw was, zou ik naar de Consumenten Bond stappen, of in het ergste geval naar Radar. Ik wordt er ******ziek van. Elke HP computer die ik heb weggebracht voor reparatie, kwam slechter terug. Ik zou er wat aan doen als ik jouw was. Dit is hun schuld, en daar moet jij geld voor betalen? Belachelijk.

Een tip, koop volgende keer een Medion, of een "custom" PC, want die zijn STUKKEN beter. Medion heeft een hele goede service, en custom PC's zijn vele malen beter dan fabrieks PC's, omdat die met de hand in elkaar zijn gezet, door mensen die weten wat ze doen. En niet door robots, die soms ook nog verkeerd zijn ingesteld, en die HELE goedkope onderdelen in een laptop zetten.:cool::cool:
 
Beste Ultraware
Jouw reactie is toch geen antwoord op de vraag?! Hier heeft niemand iets aan.

Als iemand wel een oplossing heeft hoor ik het graag.
 
Geen idee hoe het kan, maar ineens zonder iets gedaan te hebben werkt het toetsenbord weer normaal. Misschien door een automatische update? Iets anders kan ik mij niet voorstellen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan