Toetsenbord Latitude x1

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansplaat

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Berichten
185
Hallo,

Ik heb met een tweedehands netbookje gekocht. Nu heb ik hier een ander besturingssysteem opgezet. Maar nu krijg ik het toesenbord niet in orde. Het is wel een Qwerty toetsenbord maar niet zoals het normale. Hier staat onder de esc de @, onder de Z toets 2 pijltjes en onder de X toets ook 2 pijltjes. in bijlage is er een foto. Wie kan er mij helpen om de juiste instellingen of driver te vinden?

P020211_17.00.jpg
 
Al gekeken bij Dell voor drivers? Normaliter zou dit geen probleem moeten zijn, je hebt een verenigde staten toetsenbord, goochel eens met de taal ervan.
 
Lijkt een Duits toetsenbord (zie de "ringel-s" onder de S). Je moet je dus gaan afvragen of dat je wat op de toetsen ziet staan wilt laten tonen (dan dus Duits toetsenbord kiezen) of dat je (blind) wilt typen alsof het een regulier Nederlands toetsenbord is (dan kiezen voor "Verenigde Staten (Internationaal)" als toetsenbordindeling, want dat gebruiken we in Nederland).

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Een duits toetsenbord is een Qwertz ipv Qwerty, dat is het dus niet.

Nazoeken leert dat dit weldegelijk een nederlands toetsenbord is met nederlandse indeling: http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout.

Normaal heb je inderdaad je toetsenbord op "Verenigde Staten (Internationaal) maar dat moet dus naar "Nederlands".

Succes!
 
Laatst bewerkt:
toetsenbord

Merci mannen, het was inderdaad gewoon het toetsenbord naar nederlands zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan