Toetsenbord loopt vast / Muis werkt wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

nataschadb

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Hallo allemaal,

Bestaat er een bepaalde toetsencombinatie waarbij je toetsenbord op slot gezet wordt?
Mijn collega heeft al meerdere malen meegemaakt dat haar toetsenbord niet meer reageerde terwijl ze iets aan het typen is. We kunnen niet achterhalen wat nou precies de oorzaak is en welke toetsencombinatie per ongeluk is ingetypt. De muis werkt dan nog wel. Om weer te kunnen werken met het toetsenbord moet ze dan de documenten opslaan waar ze mee werkt (de muis doet het nl nog wel) en de computer opnieuw opstarten. Heeft iemand enig idee wat voor toetsencombinatie dit kan zijn en of dit ook met een toetsencombinatie ongedaan kan worden gemaakt?
Iedere keer de computer opstarten is ook niet leuk meer.

De gewone functietoetsen F1 tot en met F12.
Als ik die laat indrukken afzonderlijk dan gebeurt er niets.
het is waarschijnlijk een of andere combinatie van shift of alt of cntrl met elkaar en/of met iets anders. Mijn computervrienden wisten er ook niets van en daarom dacht ik het hier te vragen!

als je geen usb aansluiting op je toetsenbord hebt maar een pc2 aansluiting: dan is er vaak sprake van een "geintje" (wat je humor noemt): even de stekker in en uit de pc halen, en het toetsenbord werkt alleen na opnieuw opstarten. Hou de collega's maar in de gaten, of zet er een toetsenbord met USB op.

Dank voor de site, maar heb het probleem niet opgelost. Het is ook geen geintje van mijn collega´s. Ik heb het idee dat het probleem gerelateerd is aan de pc. De pc van de collega die er eerst problemen mee had is naar een andere collega gegaan. het toetsenbord is niet meegegaan. Dus met een ander toetsenbord kwam dit probleem ook tevoorschijn????:confused: :confused:
Het gebeurt altijd tijdens het typen van tekst. Daarom denk ik dat het een of andere toetsencombinatie is die wordt ingetoetst waarop de pc reageert met het blokkeren van het toetsenbord. Of de uitgang van het toetsenbord is niet goed meer en zal ik inderdaad een usb toetsenbord moeten aansluiten.

Of de uitgang van het toetsenbord is niet goed meer en zal ik inderdaad een usb toetsenbord moeten aansluiten.
Ruil is een dagje met het toetsenbord van een collega!

Ron

Ron,

Sorry ik bedoelde de uitgang bij de pc voor het toetsenbord.
Dit is namelijk het tweede toetsenbord waarmee dit gebeurt.
En dat toetsenbord waar ze mee werkt is prima want met haar vorige pc had ze deze problemen niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan