toetsenbord loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juntao

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
ik heb sinds een paar weken een nieuwe laptop, tot nu toe deed ie het prima. maar sinds een paar dagen loopt de toetsenbord vast.
na een uurtje ofzo achter het laptop te hebben gezeten dan doet de toetsenbord het niet meer...

pc loopt niet vast, want met de muis kan ik nog overal op klikken enz, alleen de toetsenbord reageert niet meer!

hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen??

alvast erg bedankt!

Ik heb hetzelfde probleem bij mijn nieuwe laptop (Medion MD 96500). Ik ben dus benieuwd of er een oplossing voor het probleem is. Misschien driver vernieuwen of zo?

Drivers helpen niet voor zon dingen.... van de garantie gebruik maken en anders eens openschroeven en de kabels van het keyboard eens aanduwen...

Maar bij mij werkt het toetsenbord steeds weer als ik hem opnieuw opstart. Dan is er dus miets met de kabels gebeurd. Na een tijdje (half uur of uur) werkt het keybord dus niet meer.

Misschien heeft het te maken met allerlei software die ik geinstalleerd heb (Hitman, NAV, Office, MSn etc.) want daarna gebeurde het voor 't eerst.

Probeer het nog eens met een extern toetsenbord,
Werkt het externe nu wel?
Kan je een lijst geven met de programmas die je hebt geinstaleerd?

Nou, ik heb effe geen USB-toetsenbord en PS2 zit er niet op.
Ik zal toch zo'n bord eens kopen en ook een beschrijving van de progs maken.

Ik bericht daarover dus later nog.

Terugbrengen kan natuurlijk, maar dan kan ik weer 2 avonden lang installeren en naar mn hand zetten. Terugbrengen in originele staat zullen ze dan wel toepassen denk ik. Ik probeer het dus eerst zelf op te lossen.

wynand zei:
ok, laat iets weten...

Na een telefoontje met de helpdesk van Medion heb ik het gemakkelijk op kunnen lossen. Het probleem was bij hen bekend: een conflict tussen de touchpad en Windows. Op hun site kon ik een nieuwe driver vinden zeiden ze en dan zou het wel opgelost zijn. Dat bleek dus inderdaad zo: het probleem is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan