Toetsenbord met mailknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanca

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2001
Ha,

Ik heb een tijdje op iemand anders comp gewerkt. Ik installeer dan een eigen map met Eudora, later haal ik die weer weg. Gaat altijd goed, maar dit keer blijkt dat zij een toetsenbord met een directe emailknop heeft. Als ze die indrukt, zegt hij dat hij Eudora niet kan vinden ipv haar Outlook op te starten.
Bij het installeren heb ik opgegeven dat Eudora niet het standaard mailprogramma moet zijn. Enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Via systeemherstel kan het blijkbaar niet omdat zij maar 1 datum heeft staan.
Kan het zijn dat Norton System Works die herstelfunctie heeft overgenomen (ze heeft genoeg geheugen)en kan ik het via dat programma veranderen?
Ik ken dat programma niet en weet ook niets van die emailknop af.
Ze heeft XP en een Dell comp en toetsenbord.

bedankt alvast!

hanca

Hallo,

Zelf heb ik geen dellcomputer en toetsenbord, dus dat weet ik niet precies. Ik heb wel een toetsenbord met o.a. een emailknop. Als ik iets aan instellingen wil wijzigen kan ik een programma openen om dat aan te geven. Wellicht is dat in jouw situatie ook mogelijk.

Groet, Floyd

Ik hoop het :-)

Het is een beetje moeilijk omdat ik thuis zit op mijn eigen comp en geen idee heb.
Maar ik ga later op de dag even kijken of ik het kan veranderen bij haar.
Omdat ik geen idee heb hoe dat zit met emailknoppen en zo hoopte ik beslagen ten ijs te kunnen komen door jullie van te voren even te vragen.

Nou, als het niet lukt zal ik in elk geval een duidelijkere vraag kunnen stellen als ik daar geweest ben. Maar dan moet ik weer terug.

groeten

Hanca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan