Toetsenbord Microsoft bleutooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

mheuvel9

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2004
Berichten
10
Wat ik aan het forum wil voorleggen is het volgende;
Ik heb een gekopieerde Windows XP pro versie en ik probeer het bluetooth toetsenbord en muis van Microsoft te installeren.
Het maffe is, dat hij wel de muis leest, maar het toetsenbord wil maar niet lukken.
De code die zichtbaar wordt, die je dan vervolgens moet intoetsen, die activeert hij niet en binnen 30 seconden moet je die handeling verricht hebben.
Weet iemand daar een oplossing voor?
Ik heb een Windows versie die helemaal geüpdatet is. Ik zit zeer verlegen om hulp.
 
Dat je een gekopieerde Xp hebt is illegaal maar draagt verder niets bij aan het oplossen van je probleem.
 
Opgelost

Beste leden,

Ik dank jullie allen voor de reacties, maar de illegale versie die ik op mijn computer heb, werd bij aankoop meegeleverd(computer nieuw gekocht).
Het probleem lag hem in het toetsenbord.
Die kocht ik op Marktplaats.nl en achteraf bleek het toetsenbord niet te werken.
Inmiddels heb ik het probleem aan Microsoft voorgelegd, en na retournering van het hele setje, zonder verpakking en bon, heb ik een nieuw bord(gegarandeerd) toegestuurd gekregen - omdat de bleutooth set nog geen 5 jaar oud was- en voor een zeer sterk gereduceerd bedrag een originele W-XP home ontvangen.
Sorry, voor mijn late reactie, maar ik ben net ontslagen uit het ziekenhuis vanwege een operatie.
Bedankt nogmaals en uiteraard tot wederdienst bereid!
 
Laat reageren is altijd beter als niet reageren, toch :D

Helaas was het probleem dus niet zelf op te lossen, dat blijkt wel aangezien je nu een nieuwe krijgt.

In je eerste post stond letterlijk, gekopieerde cd, dus vandaar dat ik daar op een reactie gaf. Een voorgeinstalleerde windows op je pc is op zich niet illegaal.

Succes verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan