Toetsenbord + muis = raar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alen v

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
Beste ...

Ik heb echt een heel raar probleem maar mijn hoop is groot dat jullie me kunnen helpen!
Mijn toetsenbord ( Trust) en mijn muis ( Logitech) doen het prima. Allebei draadloos, muis is zelfs lasermuis en geen problemen ermee. Waarom dan toch een vraag?

Het komt geregeld voor dat als ik mijn muis gebruik, en een willekeurige toets op het toetsenbord ingedrukt houd ( bijvoorbeeld Shift, als ik meerdere dingen wil selecteren), mijn muiscursor niet beweegt. Hij blijft net zo lang stil totdat ik de toets loslaat. Dit is met élke toets. De volgende dag, doet hij het weer prima en kan ik gewoon toetsen inhouden en muis bewegen. Dan weer doet hij het wel, dan weer niet. Het lijkt wel alsof hij doet waar hij zin in heeft. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft!

Met vriendelijke groet,

Alen:D

p.s. Titel moet natuurlijk toetsenbord zijn, maar kan ik helaas niet meer veranderen;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Als twee apparaten draadloos toevallig dezelfde frequentie gebruiken krijg je dit soort dingen.

Ik heb hier drie PC's naast elkaar staan en als ik bij twee een draadloos toetsenbord/muis gebruik lukt het al niet, omdat ze elkaar beinvloeden !

Dus: 1 van de twee bedraad gebruiken of een draadloze set toetsenbord/muis aanschaffen.

Greetz,

Harry.

Bedankt voor de reactie! :thumb:

Ik begrijp wat je bedoelt, het klinkt ook zeer logisch, maar dan blijf ik toch met de vraag waarom hij het bijvoorbeeld vandaag niet doet ( combi muis en toetsenbord) en als ik de pc morgen weer aanzet dan wel ( de hele dag).
Want als het zo is dat ze elkaar storen, dan zou dat toch ten alle tijden moeten zijn?

Het valt me toevallig nu op dat toen ik het eerste bericht typte ( ik controleerde het even) ik mijn cursor niet in beweging kreeg met een toets ingedrukt en nu doet hij hetzelfde, terwijl hij niet is uitgeweest of ik iets heb veranderd. Dus kan het dan zo zijn dat ze tijdelijk elkaar storen ofzo? Of incidenteel? Of verander ik zelf iets per ongeluk of is er een instelling niet goed? Bij voorbaat dank,

Alen

Hoi !

Misschien ander kanaal gekozen ?

Vaak heb je de keuze tussen twee kanalen.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Knopje an de onderkant op 1 of 2 zetten !

Lees je manual,

Greetz,

Harry.

ik heb een microsoft wireless optical mouse en die heeftmaar 1 knopje
ik zoek verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan