Toetsenbord/muis

• Onderwerp starter Onderwerp starter dRob
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dRob

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2001
Na een XP herinstallatie (op een andere lokatie) heb ik de pc thuis aangesloten en zo ook de muis en het toetsenbord. Alleen bij het opstarten gebeurt er met deze laatste twee weinig. Ik kan er niets mee doen. Muis reageert niet en op het toetsenbord branden geen lampjes meer.
De pc is na de herinstallatie wel getest en daar deed de muis het wel.
(Info muis: Logitech Wheel)
(Info Toetsenbord: Logitech Elite Keyboard)

Weet iemand de juiste tip voor mij?

EDIT: het lijkt wel alsof de pc "geen stroom" geeft aan de muis en het toetsenbord want op de en of andere manier doen ze het wel op de andere pc en laptop.

Laatst bewerkt:
Zijn inderdaad USB kabels waarmee ze aangesloten zijn. Als ik in de BIOS kijk kom ik niet veel verder. Weet niet waar ik precies moet kijken en de optie om die kabels aan te zetten zie ik zo 1-2-3 niet staan.
Misschien een iets duidelijkere hint op de goede weg?

Met die BIOS zal het wel in orde zijn, als muis/toetsenbord bij controle op de vorige locatie wél werkten (maar dat moet je dan wel zeker weten!).

Kijk eens in Apparaatbeheer of daar fouten worden aangegeven en meldt het resultaat hier.

Punt is dat ik dus nergens bij kan. Op de andere lokatie is wel even verder weg waar ik niet zo snel ben. Heb zelf met andere toetsenborden en muizen geprobeerd en daarmee lukte het ook niet.
Is er een andere manier om apparaatbeheer te bekijken?

Al geprobeerd ze via andere USB poort(en) aan te sluiten? (vast wel, maar ik vraag het toch maar)

Een muis/toetsenbord met PS2 aansluiting ipv USB lenen/kopen?

En jawel dankzij twee van die gekleurde stekkers doen beide het nu eindelijk wel. Ook heb ik in de BIOS wat verandert en kan ik nu aan de slag met (her)installatie van alle programma's en onderdelen.

Bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan