Toetsenbord / Muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

rixta

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2007
Wie kan mij helpen hoe ik een nieuw sturingsprogramma voor mijn toetsenbord en muis (beiden ps2) moet instaleren? Opeens doen ze t beiden niet meer. Een muis op de USB-poort doet het wel, dus het lijkt mij aan de ps2 poorten te liggen.. het lijkt of er in ieder geval voor het toetsenbord geen hardware meer geïnstalleerd is. Kan dit een virus zijn? Mijn toetsenbord is van Logitech en mijn muis van Compaq.
Rixt

Heb je al in apparaat beheer gekeken of er gele vraagtekens staan?

Waar kan ik het apparaat beheer vinden?:confused:

Mijn reacties zijn wat langzaam aangezien ik op mn laptop in een word-bestand moet tikken, en dan via mijn usb stick weer terug naar mijn computer, en vervolgens knippen en plakken met mijn geleende usb-muis… handig wel…

Als deze poortjes het van het ene moment in het andere het plotseling niet meer doen, lijkt het alsof er iets opgeblazen is op het MB.

Je weet toch wel zeker dat je niet draadloos zit te muizen en keyboarden ?

Apparaatbeheer heb ik inmiddels gevonden, maar zie nergens gele uitroeptekens staan.heb al laten zoeken naar nieuwe hardware, maar hij vindt niets Verder staat er in de lijst niets van keyboard/toetsenbord, wel zie ik als enige de usb-muis en niet mijn eigen muis op de ps2 poort.. Bij de poorten staat sowieso geen ps2 poort (als die daar hoort te staan), alleen de COM1 en COM2 en de LPT1.
en ja, ook de stekkers zitten er allemaal in, heb ze al verwisseld, de computer opnieuw opgestart. Bij een andere vraag zag ik staan dat je je BIOS opnieuw moest updaten, met een link naar een site. Wat is dat en welke van die site moet ik downloaden (www.bootdisk.com)? Ik heb windows XP..

hoewel ik geen reacties meer heb ontvangen, meld ik toch nog maar even dat t probleem vandaag ineens spontaan is opgelost! :thumb: waar het nou aan lag, ik heb geen flauw idee, maar ik ben blij! ik kan weer tikken!
groetjes rixt

Mijn probleem is helaas nog steeds niet helemaal opgelost.. nadat ik heb gemeld dat mijn toetsenbord het weer doet, heeft hij het een hele tijd weer niet gedaan! Vandaag toevallig weer wel. Maar er zit duidelijk iets niet goed. Wie kan mij alsnog helpen??

Laatst bewerkt:
en nu doet ie t ook weer! maar je kan er niet van opaan..
kan het zijn dat t contact niet goed werkt? moet ik met de bios alsnog wat doen?

:confused:

De PS2 stekkertjes zitten op het moederbord gesoldeerd.
Het zou niet mogen, maar door het vele gebruik kunnen deze stekkertjes los zitten op het moederbord.
Misschien kan het ook nog ergens een kabelbreukje zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan