Toetsenbord op tablet in plaats van echte toetsenbord

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lutz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Ik heb een echte laptop met een groot toetsenbord en ik tik met 10 fingers. bij een gewoon tablet met b.v. 10 " scherm is het toetsenbord op scherm veel te klein voor mij en ik moet met een finger tikken.

Hoe zit dat met een grote tablet: kan men erop fatsoenlijk en snel tikken, of is het gemak van een echte toets niet op een scherm na te botsen?

Het alternatief voor een tablet zal dan of een netbook (te slap) of een ultrabook moeten zijn, en het laatste is te prijzig...:d

Waarschijnlijk is dat per persoon afhankelijk, ik kan op mijn iPad 2 (9,7 inch) prima met tien vingers typen.

Wat je ook kunt doen is een Bluetooth toetsenbord aanschaffen mocht je er veel gebruik van maken. Dan kun je die gewoon verbinden met je tablet :)

Ik heb een Samsung Galaxy Tab 2 mogen lenen voor 1 tot 2 weken. Ik ben benieuwd hoe het bevalt...

Heb zelf de Asus Transformer Pirme, hier aan zit een fysiek toetsenbord.

Ik test nu hier een Galaxy tab 2, maar het euvel komt uit een onverwachte hoek: website start met de mobile site, dat heeft bij helpmij.nl de consequentie, dat ik bij voorbeeld de nieuwe vragen en mijn eigen vragen niet meer terug vindt. Verder is een aanraakscherm nog te wennen...

Onder op de mobile site van Helpmij.nl kun je kiezen voor de normale versie.

gevonden! Maar op ik met een Tablet warm wordt weet ik nog niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan