toetsenbord opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wielnijssen

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
op welke manier word automatisch opgestart door een toets aan te raken
dus als ik de tab aan raak dat windows opstart
ik gebruik een draadloos toetsen bord
is er een programa voor of moet je ergens een instelling veranderen of maken

:rolleyes::rolleyes::confused::confused:

groetjsssssssssss

wiel

Ik vind je vraag ietwat verwarrend?

Mijn eerste reactie zou zijn: de powerbutton van je pc indrukken zal Windows doen laten starten................

Met een toetsenbord met PS/2 aansluiting kun je de pc, afhankelijk van het Bios, laten opstarten. Draadloos en usb gaat niet lukken.

Ik vind je vraag ietwat verwarrend?

Mijn eerste reactie zou zijn: de powerbutton van je pc indrukken zal Windows doen laten starten................

het indrukken van de powerbutton opde kast van de pc is ook niet zo'n probleem maar er is een manier dat het toetsen bord in een soort van stand by modus gaat en als je dan een toets aan raakt de pc opstart zonder dat je de powerbutton aanraakt

duidelijker of niet:confused::confused:

grtjssssssssss wiel

Ik denk eerder dat de pc in een slaap / sluimer / energiezuinige toestand gaat (te regelen middels energiebeheer) en dat de pc wakker wordt als je een toets van je toetsenbord indrukt. Welke (meer)waarde zou het moeten hebben als je toetsenbord gaat slapen? Een toetsenbord slaapt sowieso altijd totdat het gebruikt wordt............... toch?

toetsen bord

Ik denk eerder dat de pc in een slaap / sluimer / energiezuinige toestand gaat (te regelen middels energiebeheer) en dat de pc wakker wordt als je een toets van je toetsenbord indrukt. Welke (meer)waarde zou het moeten hebben als je toetsenbord gaat slapen? Een toetsenbord slaapt sowieso altijd totdat het gebruikt wordt............... toch?

nog bedankt voor het zo snel reageren de meerwaarde is dat ik dit wel handig vind groetjessssssssssss en bedankt ik zal eens kijken wat ik er verder nog mee kan

doei wiel
:D:D:D:D:D:D:D

start>device_manager>keyboards>selecteer_toetsenbord> klik_met_rechter_muisknop>opties>power_management>allow_this_device_to_wake_the_computer

veldwaus bedankt voor de reactie maar de optie stond al aan maar werk nog steeds niet ik denk dat ik het maar opgeef grtjssssssssssssss wiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan