Toetsenbord probleem! zeven = n

• Onderwerp starter Onderwerp starter IXCF
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IXCF

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2009
Beste gebruikers ik ben hier nieuw en ik hoop dat mijn volgende vraag/probleem hier opde juiste plaats staat.

De zeven (die ik dus niet meer kan typen) wordt een n. ook het 'en'-teken die je met shift-zeven normaal krijgt wordt een hoofdletter N, heel irritant!! :evil:

De overige cijfers werken wel gelukkig. Ik heb een laptop en ik kan de zeven ook niet via numlock gebruiken, want die zeven zit namelijk ook op de zeven!!!

Wie helpt mij mijn zeven terug te krijgen en heeft daarbij ook een verklaring voor dit probleem? would be much appreciated!

IXCF

Hoe het zo gekomen is weet ik niet. Wat je zou kunnen doen is kijken bij de toetsenbordindelingen, daar (tijdelijk) even het Nederlands toetsenbord aan alle invoertalen toevoegen, dat Nederlands toetsenbord als standaard instellen in alle invoertalen, op Toepassen drukken en dan overal Verenigde staten (Internationaal) verwijderen.
Op OK drukken, weer teruggaan, en dan het omgekeerde doen, dus Verenigde Staten (Internationaal) aan alle invoertalen toevoegen, die als standaard instellen bij alle invoertalen, op Toepassen drukken en toetsenbord Nederlands dan weer verwijderen in alle invoertalen.

Mocht dat niet helpen, dan kun je nog grijpen naar keyboard-remap programma's.
Ik noem er even 2:
MapKeyBoard
en
KeyTweak

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan