Toetsenbord probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bugbug_be

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2004
geachte,

ik heb hetzelfde probleem met mijn laptop, ik heb al gevonden dat ik de Fn toets moet indrukken om al mijn letters te kunnen gebruiken; maar graag zou ik een definitieve oplossing willen. het lukt niet door beide toetsen vast te houden: Fn + NumLk.
akls ik letters wil en geen cijfers moet ik continu mijn vinger op de Fn toets houden...wat heel vervelend is. iemand een oplossing aub???
hopeloze laptopper....

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste bugbug_be de vraag is al twee jaar oud, normaal gesproken begin je dan een nieuwe vraag/bericht en ga je niet verder in zo'n oud bericht...

Maar goed, nu je toch dit bericht weer tot leven hebt gebracht.
Het ziet er naar uit dat er ergens een instelling bij jou aan staat die er voor zorgt dat de FN steeds aan staat en je dus 'standaard' de cijfers krijgt i.p.v. de letters.

Welk merk en model laptop heb je? Als ik ergens op internet een plaatje van het toetsenbord zie kan je vermoedelijk wel laten weten welke dat is.
Heb je zelf al gezocht bij de functie toetsen naar een plaatje van een klein toetsenbord, in een eerder bericht gaf ik aan dat die nog wel eens onder de F11 te vinden is.
Verschilt per laptop dus kan ook best een andere zijn en soms werkt zo'n extra optie/toets alleen in combinatie met Shift, Alt of CTRL.

Op een IBM is het bv deze combinatie
ibm-laptop-keyboard-fn-key.jpg

En op deze Evo is het de F4 + de FN knop.
fnmonitor.jpg

Laatst bewerkt:
Vraag gesplitst uit oude topic.
Succes met je probleem verder. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan