toetsenbord probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

555Martijn

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
hey! bedankt voor het lezen.
ik heb hier een pc van een vriend staan, en deze heeft een probleem met het toetsenbord. een aantal toetsen doen niet wat ze moeten doen, ik ben er achter gekomen dat allen toetsen die een functie hebben met vlaggetje (win toets) dus "r, m, e," etc.... gelijk de snelkoppeling doen die ze doen als je ze in combinatie gebruik met vlaggetje.

dus, als jij vlaggetje + e zou doen, is zelfde met deze pc als je alleen e doet :p.
het licht denk ik niet aan het toetsenbord (is een usb toetsenbord en ik heb er daar zelf niet een van, is geen ruimten voor normalen poort :p) omdat ik het ook heb met het on screen keyboard.

Hoi!

Probeer ns contr-shift

mocht dat niet lukken dan naar:
configuratiescherm / landinstellingen / talen / knop detail
verwijder talen en toetsenbord lay-outs behalve dan degene die je wil gebruiken (nl-vs internationaal geloof ik)

lijkt erop dat je windows toets vast zit.

probeer is met een ander toetsenbord? als die dan wel normaal doet dan is je wintoets van je toetsenbord vast. zet je toetsenbord eens op zijn kant en geef hem wat rugklopjes.

anders even (voorzichtig) met een schroevendraaier de knop eruit wippen en kijken of er iets blijft haken.

ik heb de toets er compleet uitgehaald en dat werkt tot nu toe altijd, tot dat die opstart. dan moest ik ff met schroevendraaier in poeren, en deed die het weer.

nu blijft die dus de heletijd hangen, en zoals ik al zij kan ik niet vervangen omdat er niet zo een toetsenbord poort zit weet niet hoe dat heet, alleen usb.. :/

Goedkoop en snel alternatief: een verloopstukje van usb naar 'rond stekkertje'
die kun je overal kopen voor een knaak en 'n bos wortelen ;)

Zie hier een voorbeeld, op deze kun je ook je (niet-usb-)muis aansluiten. Tussen de 5 en 8 euro schat ik :thumb:
364966pro.jpg

Sorry voor de late reactie, maar heb inderdaad zo een kabel gekocht was 13 euro geloof ik. Werkt prima met typen e.d maar is "langzaam" in games waar je loop met WASD en je hou bv WD in gedrukt dan sta je zomaar stil :p.

~vraag opgelost~

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan