Door een erg domme fout is er drinken over de toetsenbord van de laptop gekomen. Wij zijn toen naar de PC winkel gegaan en die heeft ons verteld de toetsenbord van de laptop te verwijderen en in kokend water te leggen, zodat alle plakrotzooi werd verwijderd. Wij hebben dat gedaan, maar na het drogen waren sommige toetsstukjes krom getrokken. Wij sloten de toetsenbord weer aan en eerst deed hij het niet. Nu hadden we nog een oud toetsenbord bovenliggen met een toetsenbord uitgang (dus GEEN USB). Helaas hebben wij geen ingang op de laptop die overeenkomt met de toetsenbord uitgang. Ik naar de winkel om een speciaal tussenstukje te halen van PS/2 -> USB. Die vervolgens aangesloten, hij deed het niet. Ik de laptop toetsenbord er weer op doen en voila hij deed het. Nu moet ik dus het wachtwoord invoeren van de Administrator account (die werd voorheen ook gebruikt) maar in dat wachtwoord komt een A voor en die kunnen we niet intypen. Is er een mogelijkheid het wachtwoord te omzeilen of te verwijderen en de normale toetsenbord te installeren? Ik zie jou/uw reactie met belangstelling tegemoet.