Toetsenbord reageerd niet HELP MIJ (IS SPOED)

Status
Niet open voor verdere reacties.

babette93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Hoi,

Omdat mijn geheugen vol zat moest ik snel even wat dingen verwijderen van mijn laptop..
Alleen deed na het verfrissen vn mijn laptop mijn toetsenbord het niet meer!!

Dus ik kan me ook niet aanmelden via mijn hoofdaccount, (omdat je daar een ww in moet voeren)

En der staan in mijn hoofdacount belangrijke gegevens, die ik zo snel mogelijk moet hebben..

Wie kan mij helpen weer mijn toetsenbord aan de praat te krijgen, tis echt heel belangrijk!!

Alvast bedankt..
xxx :love:

Je zou natuurlijk ook een usb toetsenbord kunnen aansluiten op je laptop. Kan je er in ieder geval weer in.

Lijkt erop alsof je een driver hebt verwijderd tijdens het opruimen. Kijk eens in apparaatbeheer of je daar vraagtekens hebt staan.

Vermeld hier ook even om welke laptop het gaat, merk en type.

Doet het toetsenbord het ook niet in de veilige modus?
(F8 drukken zodra windows geladen wordt.)
Zo ja dan kun je daar mogelijk een systeemherstel doen naar een punt voordat het probleem optrad.

Dat klinkt niet erg helder hé:D

En misschien is het dat ook wel niet

Maar windows laadt de drivers volgens mij pas later, dus als het toetsenbord hier al niet reageert is het w.s niet gewoon een driver probleem.
Dat is helemaal het geval wanneer het bios ook niet toegankelijk is met een toetsdruk.
(vaak del of F1)

Vraag me af trouwens waarom ts nog niet weer gereageerd heeft. Er staat toch overduidelijk "spoed" in de titel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan