Toetsenbord schoonmaken spatiebalk zit vast:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

bram005

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Kan iemand mij alsjeblieft helpen, toen ik alle toetsen van mn toetsenbord had afgehaald. Kreeg ik mijn spatiebalk er wel weer op maar hij bleef vast zitten. Achteraf iets stom om spatiebalk eraf te halen.
Maar moet ik nou een nieuw toetsenbord kopen of is dit probleem zo opgelost?
hij zit vast met zon ijzer soort van spiraal waarmee hij de spatiebalk denk ik terug mee omhoog moet duwen wat hij nou niet doet.
Alvast Hartelijk Dank,

Mvg,
Bram

Hallo,

Spatiebalken zijn op een toetsenbord meestal ingewikkeld bevestigd waardoor mensen in paniek raken wanneer men ze er niet meer erop krijgen.

Neem rustig de tijd om hem weer terug te bevestigen kijk hoe hij hoort te zitten:)

MvG,

Wufu

En als het niet wil lukken, voor onder de 10 euro koop je een nieuwe..........;)

Haha lekker makkelijk:p:D

@wufu: heb zelf ook eens een poging ondernomen om alle toetsen te verwijderen om schoon te maken, hierna deden 6 toetsen het niet meer.
Heb toen alsnog een nieuwe gehaald voor ca 8 euro.
Slopen, schoonmaken en weer monteren heeft me zo'n drie uur gekost.....daarom mijn advies: problemen met toetsen(bord), gauw een nieuwe halen voor een paar euro:p

ja ik denk dat jullie gelijk hebben ;) ik heb echt alles geprobeerd met dat ijzere staafje waar die mee gemonteerd moet worden echt paar uur mee bezig geweest zonder succes ....
nu hebt ik de f8 toets er op gezet tijdelijk :D ik ga denk wel een nieuw toetsenbordje halen :P toch bedankt allemaal voor jullie snelle reactie !!!! :thumb:

Hallo allemaal,

Ik kom via google op deze site terecht (zoekend op de term "nieuwe spatiebalk kopen"). Mijn spatiebalk van mij HP (Compaq) 6820s laptop is kapot: de plastic rondjes waar het ijzertje van de spatiebalk in moet klikken zijn afgebroken, waardoor hij niet meer goed naar beneden gaat (en lijkt alsof hij een beetje vastgeplakt zit, wat niet het geval is).
Ik zou daarom graag ergens een nieuwe spatiebalk kopen. Nu lees ik in het voorgaande dat dit mogelijk lijkt te zijn. Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik dit zou kunnen doen?

Speedlimit; je schrijft over het kopen van toetsen voor 10 euro. Zou je mij kunnen vertellen waar dit is geweest?

Als iemand toevallig een spatiebalk van een(zelfde) HP toetsenbord over zou hebben, bijv. van een oude laptop, zou ik die graag overnemen.

Alvast hartelijk dank!

Jelle Vermeer

sry, maar ik had het hier over een 'normaal' los toetsenbord, dus NIET over toetsen van een laptop, succes met je verdere zoektocht.

Dit topic stamt uit 2008. Zulke oude topics hoeven niet omhoog gehaald te worden. Om deze reden gaat er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan