Toetsenbord slaat tekens over?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pon

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Berichten
14
Hallo, ik heb sinds een paar weken een nieuwe laptop en ik zit met een probleem. Als ik snel typ dan slaat mijn toetsenbord tekens over (ook niet heel de tijd dezelfde, het maakt niet uit wat ik typ). Het leek in de loop van deze avond steeds erger te worden. Nu kan ik niet normaal meer typen. Moet heel erg langzaam. Alsof de laptop heel de tijd moet laden??
Kan ik hier iets tegen doen? Begin niet over stof en broodkruimels in mn toetsenbord hij is brandschoon! :p
 
Hallo, k heb sis een par weken en nieuwe laptop en ik zit mt een probleem. Al ik snel typ dan slat mn toetsenbord tekensover (ook nit heel de ijd dezelfde,het maakt niet uitwat ik typ). Het leek ine loop van deze avond steeds erger te worden. Nu kn ik nietnormaal mer typen.

even een voorbeeldje, het is moeilijk irritant...
 
Als ik jou was zou ik gewoon terug gaan naar de winkel, daar waar je de laptop weg hebt.

Maar...

Is de laptop ook traag?
Is de laptop aan de hete kant?
 
Ik heb hem via internet gekocht :confused:
laptop is niet traag, is alleen het typen
ook niet heet,functioneert verder perfect!
 
Volgens mij heb ik het probleem gevonden! Mijn toetsenbord werkt weer prima, ik heb laatst dropbox gedownload en nu ik het net uitzette (stond blijkbaar automatisch aan) deed mn toetsenbord weer normaal!
In ieder geval bedankt voor de reactie!
 
Vreemd dat Dropbox het toetsenbord stoorde .. Maar mooi dat het dan opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan