toetsenbord verwisselen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Goedemiddag allemaal,

Mijn zoontje gaat beginnen met een cursus typen op mijn pc dus nu moet hij voor de cursus plakkertjes op het toetsenbord plakken wat ik dus niet zo makkelijk vind, nu heeft hij nog wel een ander toetsenbord. Kan ik dat andere toetsenbord nu gewoon steeds erin en eruit halen als hij die cursus gaat doen (kwartiertje per dag) of krijg ik dan problemen met bv de drivers of zoiets?????

Alvast bedankt
 
Nee, geen enkel probleem .. wel ff PC uit wisselen en PC weer aan

Groet LenBasic
 
Kwestie van proberen, de pc hoeft niet percé uit, maar soms werkt dat niet.
 
Als je even goed kijkt naar een paar dingen die moeten nl. gelijk zijn.

Het moet een QWERTY toetsenbord zijn (l.boven)
De stekker aansluiting (ps2 of usb)
En hij moet VS international ondersteunen( ik neem aan dat je die hebt).
 
Geplaatst door lenbasic
Nee, geen enkel probleem .. wel ff PC uit wisselen en PC weer aan

Groet LenBasic


ok hartstikke bedankt, maar waarschijnlijk geeft ie dan wel aan dat hij nieuwe hardware heeft gevonden? of niet?
 
Toetsenbord is geen hardware maar randapparatuur.
 
voor een ps/2 toetsenbord moet je de pc wel uitzetten om em te verwisselen, voor een usb hoeft dat niet.
 
Geplaatst door BartiGoal
voor een ps/2 toetsenbord moet je de pc wel uitzetten om em te verwisselen, voor een usb hoeft dat niet.

ok, bedankt het is een ps2. Maar krijg ik dan geen problemen als ik dat iedere dag verwissel?
 
Nee, je krijgt dan geen problemen alleen echt handig is het natuurlijk niet .. maar ja maak nie uit toch ?
 
thanxx

hallo bedankt allemaal voor jullie reacties, het is gelukt. Gewoon uitzetten en ander toetsenbord erin. Geen probleem, bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan