Toetsenbord + wachtwoorden onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarianneVB

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2007
Mijn toetsenbord gaat steeds na een tijdje automatisch terug naar de Nederlandse instellingen terug, wat op den duur zwaar irritant begint te worden, omdat ik nu steeds op Cntrl+Shft moet klikken voordat ik ")(_+}{ etc. kan krijgen.

En mijn computer onthoudt geen wachtwoorden op websites (YouTube, Hyves, Partyflock etc...). Mijn cookies staan wel goed ingesteld en ook Automatisch invullen staat aangevinkt! En nadat ik op YouTube en Partyflock ben ingelogd, wordt ik ook weer per direct uitgelogd...Zonder opdracht.

Wie kan mij helpen met deze twee irritante problemen?

Wat betreft het toetsenbord: In het configuratiescherm open je "Landinstellingen" en vervolgens het tabblad "toetsenbord en talen". Hier verwijder je de taal van het toetsenbord die je niet gebruikt en drukt vervolgens op toepassen. Zorg natuurlijk wel dat het goede toetsenbord erin staat.

Wat betreft het onthouden van wachtwoorden: Wachtwoorden worden onthouden door de cookies. Bijvoorbeeld: het cookie van youtube mag niet verwijderd worden, anders moet je elke keer het wachtwoord ingeven.
Ik vermoed dat je het zo hebt ingesteld dat de cookies automatisch worden verwijderd bij het afsluiten van Internet Explorer of van de computer.
Er zijn programmaatjes die de cookies kunnen beheren en dus de cookies kan behouden die je niet kwijt wilt raken. Deze mogelijkheid zit in CCleaner en een ander is Cookies Manager.

Ben benieuwd of dit de oplossing is.
Succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan