Toetsenbord weigert letter "k" en plaats deze soms uit zich zelf...!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Number32

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een nogal vreemd probleem. Mijn letter "k" op mijn toetsenbord doet het niet als ik erop druk. Nu zou je denken vuil of toets lam. Vreemde is echter dat wanneer ik de toets even ingedrukt houd hij wel reageert, wanneer ik deze dan onmiddenlijk los laat blijft hij deze de letters maar oneindig plaatsen terwijl de toets nietmeer gebruikt word. :confused:

Maar het word nog vreemder. Als ik nu een tekst type (zo-ook terwijl ik dit nu typ) plaatste hij af en toe ook deze letter terwijl ik een andere letter toets. Druk ik bijvoorbeeld op de letter J (maar ook andere toesten zoals: I, of I gevolgd door J, of pijltje neerwaards) dan plaatst hij de J wel maar daarachter gelijk de letter "k" terwijl ik deze toch echt NIET toets. :shocked:

ikemand een idee wat dit kan zikjn, het is namelijk behoorlikjk ikrriktant...

BVD!

Laatst bewerkt:
Wat ik nog vergeten te vermelden was is dat het een Toshiba laptop betreft. Dus geen pc. :cool:

welk toetsenbord geeft hij aan rechtsonder? VS ???? welk?
verandr dat eens.

welk toetsenbord geeft hij aan rechtsonder? VS ???? welk?
verandr dat eens.

Geeft gewoon NL aan zoals altijd. Heb even geprobeerd 't te veranderen, maar zoals ik al verwachte helpt dat niks. Probleem blijft. Andere toetsen doet immers gewoon perfect hun werk... Inmiddels al even systeemherstel gedraaid maar ook dat hielp niks.

Het is ook altijd wat met die Toshiba laptops :mad:

Lijkt me dat je toetsenbord de geest heeft gegeven. Heb je nog garantie?

Ron

Lijkt me dat je toetsenbord de geest heeft gegeven. Heb je nog garantie?

Weet ik niet zeker. Hij is nog niet zo heel oud, maar heeft al vaker bij Toshiba gelegen voor andere problemen :confused: Lijkt mij dat het mss aan de software van het toestenbord ligt omdat hij de leter wel plaatst als ik een andere toets indruk en het dus lijkt alsof de toest (als hardware) zelf er weinig mee te maken heeft?

Dan zou het de ascii-code kunnen zijn.
die definieerd de letters en cijfers.

misschien een domme vraag , mar heb je de stofzuiger er wel eens over heen gehad ?

Ik had met mijn HP laptop ook iets dergelijks met de letter R die deed het soms ook niet
Maar als ik dan op de E tikte stond er ER..
ik heb toen beide toetsen er af gewipt (doe dat alleen als je heeeeeel handig bent) en daar zat een splintertje hout onder dat de R belette om contact te maken maar al je op de E drukte nam ie ze beiden mee ..
Probleem opgelost , en nu haal ik ook regelmatig de stofzuiger er over heen , met die kleine borstel die er bij zit ..

Het is maar een suggestie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan