Toetsenbord werkt anders

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan rap

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een GERICOM Blockbuster 2440, heb windows XP opnieuw geinstalleerd, nu werkt het toetsenbord verkeerd, op de shift/2 staat " als ik er nu op druk staat er @ , wie weet wat de instelling moet zijn voor dit toetsenbord, hij staat nu op Verenigde Staten (internationaal)

Misschien een Duits toestenbord?

Kijk eens of er "qwertzu" van links naar rechts op staat.:thumb:

Ik heb een GERICOM Blockbuster 2440, heb windows XP opnieuw geinstalleerd, nu werkt het toetsenbord verkeerd, op de shift/2 staat " als ik er nu op druk staat er @ , wie weet wat de instelling moet zijn voor dit toetsenbord, hij staat nu op Verenigde Staten (internationaal)

Je kan bij,configuratiescherm, landinstellingen nog kijken, toetsenbordinstellingen,Verenigde Staten (internationaal), taal Nederlands

Hoi,

Het probleem bij ts is dat er dus geen @ op die toets staat, maar "

TS: de toetsenbord-indeling die je moet hebben is Verenigd Koninkrijk (UK), ofwel Engels (Verenigd Koninkrijk)

Laatst bewerkt:
Hij moet inderdaad op Verenigdkoningkrijk (UK) staan.....bedankt voor de snelle reactie:thumb:

ik heb zelf ook soms problemen met het toetsenbord.
ik weet niet zeker of jet er iets aan hebt,
maar met ctrl+shift kom je vast een heel eind.
daarmee verander je = in ? en / in )
:D

ik heb zelf ook soms problemen met het toetsenbord.
ik weet niet zeker of jet er iets aan hebt,
maar met ctrl+shift kom je vast een heel eind.
daarmee verander je = in ? en / in )
:D

Je geeft een geheel 'achterhaald' advies aan @jan rap, want hij heeft jou probleem nu helemaal niet meer.
Zou je ook moeten doen .... maar kennelijk vind je het prettig om jezelf te blijven kietelen met foutieve toetsenbordinstellingen .... :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan