Toetsenbord werkt ineens niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ja ik

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2010
Hallo allemaal, ik was op hyves bezig en aan het msn'n en ineens kan ik niks meer typen...
Ik pakte maar even een oud toetsenbord en ging rondkijken maar kan er niet uitkomen.

Ik heb een draadloos toetsenbord&muis van trust.
Ik heb mijn computer al opnieuw opgestart maar mijn toetsenbord blijft het niet doen (muis wel).
Ik ging naar de laptop van mijn vader, usb dingetje erin gedaan maar mijn toetsenbord doet het nogsteeds niet en mijn muis wel...

Alvast bedankt.

Je pakte een oud toetsenbord en ging rondkijken ? Ik neem aan op de probleemmachine, waarmee je dan tegelijkertijd 'zegt' dat het oude bord wél goed werkt op de probleemmachine?
Je schrijft ook dat het toetsenbord op een andere machine ook niet wil werken.
Al in gedachten genomen dat het bord gewoon defect zou kunnen zijn?

Ik ging rondkijken op internet wat het kon zijn en rond mijn computer, of mijn usb poort het wel deed ect.
Ja ik had al in gedachte genomen dat hij defect zou zijn.
Maar wat zo vreemd is dat hij het ineens niet meer deed...

Wat je nog kan proberen is de installatie ongedaan maken in apparaatbeheer en daarna, na een nieuwe Windows opstart, nogmaals proberen de boel te installeren.

Zijn de batterijen soms leeg..............................???

de batterijen zijn iedergeval niet leeg.
ik heb een nieuw pakje opengemaakt nieuwe batterijen erin gedaan. en nee

en nog een vraagje,
wat bedoel je met de instalatie ongedaan maken?

ik heb zown usb ding die mijn muis en toetsenbord ontvangt in de computer gedaan en heb niks geinstaleerd.

Ja, ik heb al mijn papieren gepakt en ga maar eens naar de winkel.

toch bedankt voor jullie hulp, ik heb wel vaker problemen en dan zoek ik op internet maar deze site is echt super!

ik heb hetzelfde probleem en het zelfde product maar mijn garantie is verlopen ):

@Webdev:Gaarne zelf een topic aanmaken.Deze is uit 2010 en dus verder niet actueel meer.Tevens in meeliften/inbreken niet toegestaan.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan