Toetsenbord werkt niet goed meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raffeltje

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hoi,

ik had een vraagje:
als ik een spel speel kan ik normaal gewoon typen.
maar sinds twee dagen duw ik onder het spel volgens mij een bepaalde toetsen combinatie in die niet geweldig is voor mijn toetsenbord.
het resultaat is namelijk dat ik niet meer kan typen in game.
ga ik uit game, dan kan ik ook niet meer typen. als ik probeer een site in te typen gaat hij allemaal vage dingen openen zoals mijn documenten en zo, maar typen doet hij niet.
als ik opnieuw opstart doet hij het weer, ook in game tot een bepaald moment en dat doet hij het weer niet maar dat moment is willekeurig.
ook heb ik ooit een ander probleem met toetsencombinaties gehad en vroeg me af of dit ook zoon toetsencombinatie was die je toetsenbord helemaal in de war schopt.
heeft iemand hier ervaring mee? of weet iemand de oplossing?

alvast bedankt

greetz raffeltje

hoi,

ik had een vraagje:
als ik een spel speel kan ik normaal gewoon typen.
maar sinds twee dagen duw ik onder het spel volgens mij een bepaalde toetsen combinatie in die niet geweldig is voor mijn toetsenbord.
het resultaat is namelijk dat ik niet meer kan typen in game.
ga ik uit game, dan kan ik ook niet meer typen. als ik probeer een site in te typen gaat hij allemaal vage dingen openen zoals mijn documenten en zo, maar typen doet hij niet.
als ik opnieuw opstart doet hij het weer, ook in game tot een bepaald moment en dat doet hij het weer niet maar dat moment is willekeurig.
ook heb ik ooit een ander probleem met toetsencombinaties gehad en vroeg me af of dit ook zoon toetsencombinatie was die je toetsenbord helemaal in de war schopt.
heeft iemand hier ervaring mee? of weet iemand de oplossing?

alvast bedankt

greetz raffeltje

heb je al gescant op virusen?

het zou een trojan kunne zijn die je heletoetensbord naar de k* helpt

heb je al gescant op virusen?

het zou een trojan kunne zijn die je heletoetensbord naar de k* helpt

Ik denk niet dat het een virus is, maar een fout in het toetsenbord zelf.
Welk merk is uw toetsenbord? En is hij draadloos?

Ik had een draadloze logitech toetsenbord, op een gegeven kreeg ik een gecodeerde melding als ik iets wou typen, of hij opende mijn documenten/ rekenmachine enz...
Als ik mijn computer opnieuw opstart, dan werkt hij terug prima...
(ik had nog garantie, dus heb ik voor de zekerheid een nieuwe gehaald)

Heb je nog garantie, en komt dit vaak voor? Dan haal je best een nieuwe voor het te laat is ;)

Koelkast:
ik heb gescand en hij had wel wat gevonden maar dat had niks met mijn toetsenbord te maken, want daarna deed hij het weer.
ik denk dat het sowieso geen virus is, want gister kon ik gewoon drie uur spelen, en toen deed ie het op eens niet meer.

Balub:
het zou kunnen, heb volgens mij geen garantie meer :(, maar ja hij heeft het al gewoon lang gedaan dus dacht die doet het wel. en het rare is dat ik wel gewoon kan blijven typen, en soms ook gewoon een uurtje of 3 kan spelen zonder dat er iets gebeurd.
alleen kan hij daarna het ineens niet meer doen.

en zoals ik al zei soms doen sommige toetsen combinaties dit, wellicht eentje met ctrl en een andere toets alleen weet nog niet welke.
als het vaker voorkomt sluit ik men oude toetsenbord is aan (die heb ik nog) kijken of hij het dan nog doet, want anders zal het een of andere fout in de computer zijn.
bedankt voor de antwoorden, als iemand nog andere oplossingen heeft, die zijn altijd welkom ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan