Toetsenbord werkt niet meer....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krypper

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Hallo,

Wanneer ik mijn laptop aan wou drukken werkte het toetsenbord niet meer.
Ik krijg altijd voor het opstarten eerst een melding van wat ik wil doen, windows xp starten, of windows xp setup starten. Dit is gekomen doordat er een paar maanden geleden iets fout is gegaan bij een nieuwe windows xp setup. Verder werkte alles nog normaal dus ik had besloten het zo te houden...

Maar om nu in windows te komen moet ik dus naar "windows xp starten" toe gaan, hiervoor moet ik het pijltje omhoog gebruiken wat dus niet meer werkt...

Ook heb ik geprobeerd windows er opnieuw op te zetten, maar ik kan niet op een toets drukken om de setup te starten, iemand enig idee? In de bios kan ik dus ook niet komen...

Het gaat om een Fujitsu Siemens laptop van ongeveer 2 jaar oud, alles werkte nog prima tot op de dag van vandaag, ik heb helemaal niks aan de configuratie verandert of iets dergelijks.

Alvast bedankt,

Roelof

Laatst bewerkt:
Je batterij of accu heeft nog voldoende power? Haal anders eens alle voeding van je laptop af, dus geen netspanning en de batterij er uit. Wacht 30 seconden en sluit dan alleen de netspanning aan. Helpt dat ook niet, haal dan de netspanning er af, wacht 30 seconden en doe de alleen batterij er in. Nu wel succes?

Bedankt!

Hij doet het weer :thumb:
Even de batterij eruit gehad, netstroom eraf, 30 seconden laten staan.
Alleen de netstroom erop en hij deed het weer!

Had de laptop al bijna bij Norrod gebracht, dit scheelt weer wat geld :).

Had hetzelfde probleem

Heb een Acer Aspire 3002 LMi van Oktober 2005.
Mijn accu was na een paar maanden niet meer optimaal en de laatste weken ging mijn accu nog maar 10 minuten mee.
Op een dag funcioneerde mijn laptop niet meer met mijn accu , maar wel als ik de accu verwijderde .
Het toetsenbord funcioneerde niet meer zoals het touchscreen { muis } en ik kreeg mijn laptop niet meer uitgezet en was genoodzaakt om de netstroom te ontbreken en de accu te verweideren.
Nu mijn accu het vierde rubberen pootje beschikt kan ik hem er niet eruit laten omdat hij dan onstabiliteit vertoont en zo onplezierig werkt.
Ik mijn laptop opgestuurt naar service Acer center waar hij maar een dag verbleef en hem maar 4 dagen kwijt was .
Ze hebben mij een nieuwe accu gegeven omdat mijn accu defect was waar ik waarschijnlijk niets aan kan doen , en dat vind ik een heel goede service van Acer.
Ik heb wel 3 jaar garantie + schade { €150,00 } die ik er nu allang uit heb want ik laats ook een nieuwe adapter gekregen omdat ik een kabelbreuk had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan