toetsenbord werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tweetygrunn

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Ik heb een probleem met mijn toetsenbord, Normaal gesproken gebruik ik een logitech mediacenter toetsenbord maar van de ene op andere moment doet hij het niet meer. Hij is draadloos dus batterijen vervangen, hielp niet. Software opnieuw geinstalleerd, helpt niet. Druk ik op de mediatoetsen, dan werkt dit wel, kan de pc via toetsenbord ook in slaapstand zetten maar druk ik oa een lettertoets in dan hoor ik alleen een pieptoon.

Nu heb ik nog een toetsenbord met draad op reserve (nog ongebruikt) die aangesloten en ook die doet het niet. Dus denk sterk dat het aan de pc ligt.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik weet zolangzamerhand niet meer waar ik het probleem moet zoeken.

Je geeft niet aan welk besturingssysteem .... maar ga naar apparaatbeheer in het configuratiescherm en verwijder de onder 'toetsenbord' voorkomende apparaten.
Sluit af (met de muis uiteraard :p) en start opnieuw op.

En nu .... ?

Je geeft niet aan welk besturingssysteem .... maar ga naar apparaatbeheer in het configuratiescherm en verwijder de onder 'toetsenbord' voorkomende apparaten.
Sluit af (met de muis uiteraard :p) en start opnieuw op.

En nu .... ?

Windows vista is het besturingssysteem.

Toen ik die logitech toetsenbord had afgekoppeld en een ander had aangesloten kreeg ik bij het opnieuw opstarten de melding dat er geen toetsenbord gevonden was. Na de logitech weer aangesloten te hebben kon ik op F1 drukken en ging de pc verder met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan