Toetsenbord werkt niet, muis wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Builtje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Ik heb een laptop met een externe draadloze keyboard en muis met een usb ontvanger. Toen ik mijn laptop gister opnieuw opstarte deed alleen de muis het nog. Alle toetsen van het keyboard behalve speciale toetsen zoals mute, pauze, volume omhoog en omlaag, enzo. Toen ik de usb ontvanger in en uit trok ga hij een raar "um, um, um" geluidje i.p.v. het gebruikelijke "pu, oem". Daarom stak ik de ontvanger eens in een andere usb poort. Daar gaf hij wel het "pu, oem" geluidje en werkte hij ook gewoon, maar die andere poort krijg ik niet meer aan de praat.

Ik heb geprobeerd om er een ander toetsenbord op aan te sluiten en die werkt wel gewoon.
Alleen mijn eigen logitech toetsenbord werkt om een of andere reden niet op die poort.
Ik heb het vroeger ook al eens gehad, maar toen heb ik het opgelost met systeemherstel. Deze keer werkte dat niet. Hij klaagde steeds dat er te weinig ruimte was, maar de paar gig die toen vrij waren, waren toen opeens verdwenen. Nadat ik dat een paar keer had gedaan was ik al zoveel gig kwijt dat ik via schijfopruiming alle herstelpunten moest weggooien om mun verloren gig's weer terug te krijgen.

Ik denk dus dat het een of andere foute instelling is in Windows waardoor mun toetsenbord niet meer op die poort werkt.

Weet iemand een andere manier dan systeemherstel om mun toetsenbord weer werkend te krijgen op die poort?

Nah, dat heb ik al geprobeerd. Daarna heb ik de batterijen weer terug gewisseld en nu typ ik dit met dezelfde batterijen, maar ik heb mun ontvanger gewoon in een andere poort gestopt.

Na nog vanalles te hebben geprobeerd ben ik NOG een keer naar de installatiesoftware gaan zoeken. Ik had het een jaar geleden toch ergens gelegt, maar waar...
Na een half uurtje van het huis overhoop halen had ik het eindelijk gevonden. :D
Toen ik de software opnieuw had geinstaleerd deed mun toetsenbord het weer prima :D

Toch bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan