toetsenbord werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

needles

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
mijn toetsebord doet het niet meer heb win 98 wat moet ik doen kan ook niet in veiligemode starten typ nu via schermtoetsebord mijn t bord is niet stuk want erbrand wel licht

Geplaatst door needles
Mijn toetsenbord doet het niet meer! Ik heb win 98! Wat moet ik doen?
Kan ook niet in veilige modus starten!
Typ nu via scherm-toetsenbord, maar mijn t-bord is niet stuk, want er brand wel licht.

Al een ander toetsenbord geprobeert? Stekker wel goed vast? Heb je uitroeptekens staan in apparaatbeheer? (configuratiescherm-->systeem-->tabblad hardware-->apparaatbeheer!)

Anders even de-installeren en de pc opnieuw opstarten..

Ik heb dat probleem dus ook, lichtjes branden. Maar er staat een waarschuwing: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

Wat moet ik doen??:confused:

BTW: Ik hep XP

Om wat voor toetsenbord gaat het?

Heb je er een cdrom bij, dan moet je de drivers daarvan af even opnieuw installeren.

Of ga naar apparaatbeheer en dubbelklik op toetsenbord, ga naar tabblad "stuurprogramma" en klik op stuurprogramma bijwerken. Kies dan voor de optie automatisch installeren en klik op volgende. Zorg dat je verbinding hebt met internet, dan zal xp deze via internet opnieuw installeren. Hopen dat dan het probleem opgelost is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan