toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomlimburg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2003
Heb een amilo laptop via het werk gekregen. Er maar meteen een los toestenbord bijgekocht (trust internet). Blijkt er geen ps/2 aansluiting op te zitten.
Nu heb ik een ps/2>usb verloop en ps/s>com verloop.
Heb ze beiden geprobeerd maar ze werken zo niet. Moet ik iets aanpassen in het apparaatbeheer ofzo. De software bij het toetsenbord werk nu niet aangezien ik geen ps/2 aansluiting heb.
Bedankt
Tom

Ik denk niet dat het gaat werken. Je compoort is leuk voor een muis, niet voor een toetsenbord.

Een verloop van PS/2 naar USB ken ik niet, andersom wel. Ik zou het toetsenbord ruilen voor een USB exemplaar. Kies dan gelijk een ander merk.

Wat heb je van trust dan?

Een school waar ik wat onderhoud aan PC's verricht wilde kosten besparen en heeft trust muizen en toetsenbordjes gekocht. Gingen achter elkaar stuk. Ik heb dus zeer slechte ervaringen met het merk.

trust gaat wel, het is geen topmerk maar goedkoop. Op een school moet je wel spul hebben dat een beetje ******proof is he haha. Wat de vraag betreft, er zijn ook verloop stekkers van ps/2 naar DIN (volgens mij heb je een din aansluitingvoor je toetsenbord) te koop bij elke computerzaak.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan