toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guppeke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2004
Hoi, Mijn lieve zoontje heeft een paar druppels drinke over mijn toetsenbord gemorst en nu doen een aantal toetsen het niet meer.
`1245780=backspaceweryuioahklenterbn
Omder andere die toetsen, zijn deze met elkaar verbonden?
Ik weet het als hij het weer doet komt er nooit meer 1 druppel water in de buurt van mijn laptop.
Alvast bedankt:o

Het gaat om een laptop?

Je kan vaak het toetsenbord eruit halen en dan proberen schoon te maken maar ook vooral laten drogen. Mocht dit totaal niet lukken zul je een ander toetsenbordje moeten bestellen.

Ik denk dat je het kan vergeten, toetsenborden houden nou eenmaal niet zo van drinken.

Wat je zou kunne proberen is de toetsen er ff vanaf wippen, en dan ff met droge doek of wattenstaafje schoonmaken, evt met beetje contactspray erop spuiten.

Hoi ik heb gedaan wat jullie adviseerde, toetsen gedeeltelijk eruit gehaald en er zat amper wat onder, 1 minidruppel. Maar goed daarna deden bijna alle toetsen het behalve de y en de 7 en nu doet niets het meer. Vaag maar ik wacht maar af, die fohn is ook een goed idee maar wat moet ik drogen als er niets nat is. Toetsenbord eruit is nog een alternatief maar dat laat ik dan toch liever aan experts over en ja het is een laptop.
Ik baal er nog steeds fiks van want hij is net 3 weken gloedje nieuw. :( :confused:

Hoi,
Mijn laptop werkt weer prima, bedankt voor jullie adviezen,
GG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan