Toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Bij installatie van xp vanaf cdrom moet ik op een willekeurige toets drukken om vanaf cd rom te starten maar de computer reageert dan niet dus ik kan niet installeren. Ook in de situatie van het zwarte scherm met de mogelijkheden hoe je wilt opstarten reageert het toetsenbord niet en start de computer dus gewoon op. Wat kan dit nou weer zijn??
 
Misschien een USB toetsenbord? Prober eens een ander.
 
ligt niet aan het toetsenbord, dat functioneert gewoon goed.
 
Dag Egbert,

Welk toetsenbord, welke functieknoppen?

Han
 
logitech internet navigator met draadje.

Toetsenbord is volkomen normaal alleen bij toets any key situatie geeft ie geen sjoege maar het lijkt software matig want ik zit te klooien met een HD die niet doet wat ik wil.
 
ligt niet aan het toetsenbord, dat functioneert gewoon goed.

DeJa Vu, heb al eerder op de avond op een andere vraag een soortgelijk antwoord gegeven :)

USB poorten zijn lang niet altijd actief tijdens het opstarten.
oftwel USB toetsenborden reageren dan lang niet altijd

Hiervoor moet je in je BIOS 'USB keyboard legacy support' (thanks to Maestro voor de letterlijke naam) aan hebben staan
 
hm nou weet ik ook eindelijk waar dat voor is, ga het meteen proberen misschien dat dat het is, ik laat het weten. Maar ik denk eigenlijk dat ie niet in een usbgaatje zit, zie dat vanavond en zal het verder uitzoeken.
 
gelukt en bedankt! tjonge dat daar niks over gezegd wordt en wat voor ellende het veroorzaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan