Toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

jagert

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2004
Berichten
116
Ik heb hier een Fujitsu-Siemens laptop, type Amilo-A A2400.
Ik ben gevraagd deze in te richten voor een Ned. zendeling, om mee te nemen naar Cambodja. Ik heb er dus XP-prof. NL opgezet en alles werkt perfect.
Het is van oorsprong een Duitse laptop, met dus een Duits toetsenbord.
Ik ben al aan het stoeien geweest met landinstellingen, maar ik krijg het niet voor elkaar dat de toetsen ook de letters op het scherm geven die op de toetsen staan.
Wie kan mij verder helpen?
 
misschien dat het toetsenbord op duits moet staan??
 
Reactie:

Klopt, dat is dus ook één van de dingen die ik gelijk geprobeerd heb bij Landeninstellingen, maar helaas geen resultaat.
 
Heb je text services aanstaan? (talen - details - geavanceerd) Als je die aanzet krijg je default Taal-balk in systray waarmee je keyboard kan omzetten naar alle geselecteerde (ingestelde) talen..

En je moet niet de lands instelling maar "invoer taal" (details) op Duits zetten je kan Nederlands dan gewoon weghalen..

Indien er achter af problemen zijn met het vinden van de juiste tekens in het duitse toetsenbord ga dan naar start uitvoeren en type OSK - enter (On Screen Keyboard - geeft altijd de juiste ingestelde toetsenbord weer)
daar kan je kijken door de alt tab te klikken of de schift tab om te zien wat (waar) daar achter steekt.. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan