toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilting

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Van het ene op het andere moment doet ongeveer de heft van het aantal toetsen het niet meer. Wie weet waar dit aan kan liggen, wat er aan te ddoen is? kan het ook door virus(sen). M'n laptop is namelijk ook erg traag geworden. Alvast bedankt voor het beantwoorden.

Peter Wilting

Alles in mogelijk,maar vertel eens even iets meer wat voor Laptop praten wij over (spec) heb je nog foutmeldingen gekregen,heb je een virusscanner draaier...etc

Alles in mogelijk,maar vertel eens even iets meer wat voor Laptop praten wij over (spec) heb je nog foutmeldingen gekregen,heb je een virusscanner draaier...etc

Het is een Acer Travelmate 2410. Ik krijg regelmatig foutmeldingen als ik op internet zit; hij sluit dan internet af met de vraag of je rapport wil verzenden. Op het moment dat problemen met toetsenbord ontstonden werkte virusscanner nog (is nu verlopen; was AVG). Ik heb gisteren veel spam verwijderd (ca 900 geinfecteerde bestanden). Heb je meer info nodig? Heb nl niet veel verstand van computers.

Je hebt nu een Pc die hardware problemen heeft,en de nodige foutmeldingen geeft softwarematig.....en zoals je zelf aangeeft vol virussen en spyware zit.

Dan zou ik gewoonweg de hele boel in èèn keer opschonen zodat je zeker weet dat alles weer lekker draait en vrij is van alle rommel.

Ik neem aan dat je een "recovery" cd hebt gekregen bij de laptop,hier staat windows op en de benodigde drivers voor de laptop.

ik heb dezelfde laptop met het zelfde probleem zoals bepaalde toetsen vallen uit rare foutmeldingen.
het lag bij mij aan de accu dus hij draait nu alleen op netstroom zonder accu en alle problemen waren weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan